مشروح اخبار


» انتقاددبیرکل جبهه متحد اعتدالگرایان ازتاجگردون:استاندارفارس وام دار هیچ کس نیست/ نماینده ای که از استان همجوار بیانیه داد سخت دراشتباه است



محمد ارشدی دبیرکل جبهه متحد اعتدال‌گرایان گفت:. حال پیچش های سیاسی را می بینیم که یکی استاندار را وام دار خود می داند و پس از انتصاب استاندار بیانه صادر می کند و خاطرات گذشته خویش را یادآوری می کند. عده ای قهر می کنند و استعفا می دهند اینها کدام همدلی و همزبانیست؟ در کجا و در کدام دولت دیده ایم که انتصاب استانداردر یک برهه ای از زمان 


در بحث استانداری فارس اقتدار دولت نشانه خوبی بود و ما حامیان دولت به این نتیجه رسیدیم که اساس کار ما فرمایش رهبری باشد، همدلی و همزبانی و لاغیر.

ارشدی  درگفتگوبا خبرنگار راک نیوز در شیراز افزود:همدلی و همزبانی زمانی به ثمر می رسد که هر کس وظیفه قانونی خود ش را بداند و در چارچوب وظیفه قانونی خویش عمل نماید. وی گفت: عمل به وظیفه قانونی همان همدلی و مشورت در چارچوب عمل به وظیفه قانونی همزبانی است و لذا به این نتیجه رسیدیم که دولت اگر از مطالبات خودش و حق طبیعی خویش که انتخاب مجموعه ای که استاندار یکی از ارکان آن می باشد کوتاه می آمد اساساً از شعار همدلی و همزبانی کوتاه آمده لذا بر این اساس دولت با اقتدار کامل در تأیید گزینه پیشنهادی وزارت کشور پا فشاری نمود و با رأی هیت دولت جناب آقای مهندس افشانی استاندار فارس شد .

 

دبیرکل جبهه متحد اعتدال‌گرایان با انتقاداز  یکی از نمایندگان استان همجوارفارس که بعداز انتصاب دکترافشانی و قطعی شدن تصمیم دولت بیانیه صادرنمود افزود:در این بین چرخش های زیادی را دیدیم و البته موج سواری های سیاسی زیادی ،جهت اطلاع تمام عموم دوستاران و هواداران دولت عرض کنم، استاندار فارس صرفاً گزینه پیشنهادی وزارت کشور بوده و نه احدی چون که وظیفه ذاتی وزارت کشور پیشنهاد  استاندار می باشد با توجه به اینکه وزیر محترم کشور و معاون سیاسی ایشان هر دو مورد تأیید هیت دولت می باشند دولت نیز از پیشنهاد آنها دفاع نموده و گزینه مورد تأیید را انتصاب نموده است.

حال پیچش های سیاسی را می بینیم که یکی استاندار را وام دار خود می داند و پس از انتصاب استاندار بیانه صادر می کند و خاطرات سی سال پیش خود را یادآوری می کند. عده ای قهر می کنند و استعفا می دهند اینها کدام همدلی و همزبانیست؟ در کجا و در کدام دولت دیده ایم که انتصاب استانداردر یک برهه ای از زمان به چنین خبری تبدیل شود؟

ارشدی گفت :استاندار فارس صرفاً نماینده عالی دولت در استان بوده و وام دار هیچ احدی نیست و سهم خواهی و وام خواهی از ایشان سم مهلکی بر بدنه ی سیاسی و اقتصادی استان خواهد بود. آنانی که بعد از هر جریانی اطلاعیه صادر می کنند یا بیانه می دهند که خود را بطوری جلوه دهند که می توانند معادلات سیاسی استانی دیگر را تحت تأثیر قرار دهند خوب بدانند که اشتباه کرده اند، دولت تدبیر و امید با پشتیبانی مقام معظم رهبری و مدیریت شجاع دکتر روحانی، راه توسعه پیشرفت همه جانبه کشور را در پیش گرفته و دولت آنقدر اقتدار دارد که بتواند استاندار خود را منصوب نماید و این انتخاب ربطی به احدی نداشته باشد.

انتقاددبیرکل جبهه متحد اعتدالگرایان ازتاجگردون:استاندارفارس وام دار هیچ کس نیست/ نماینده ای که از استان همجوار بیانیه داد سخت دراشتباه است

دبیرکل جبهه متحد اعتدال‌گرایان یادآورشد:مهندس افشانی کارنامه و سابقه خوب سیاسی خود را داشته است و از فضای وزارت کشور دور نبوده و در زمان های مختلف در کنار معاونت سیاسی فعلی کشور مشغول به کار بوده است، و جناب آقای مقیمی که بر داغ ترین کرسی سیاسی نشسته است شناخت کاملی از این فرد داشته و طبق روال مربوط ایشان را انتخاب نموده اند.

ارشدی درپایان از سیاسیون استان خواست با فضای همدلی و همزبانی و وحدت و بدوراز حاشیه پردازی همکاری لازم با ایشان داشته تا برگ زرینی از فعالیت های سیاسی و اقتصادی شاهد باشیم و کسانی که دندان طمع جهت وام خواهی و سهم خواهی تیز نموده اند ببندیم.

دبیرکل جبهه  همسو با دکتر روحانی و دولت تدبیر اضافه کرد :همواره دولت و ملت در کنار هم بوده و خواهند بود واین وحدت وانسجام راه موفقیت نظام با نقشه راه رهبری خواهدبود.

 



تاریخ انتشار : 31 تیر 1394 15:02



» اخبار مرتبط:

  • بررسی استاندار پیشنهادی فارس چهارشنبه در دولت/ نگاه مثبت به افشانی
  • گزینه قطعی استانداری فارس را بیشتربشناسید
  • دفاع تمام قد از استاندار کهگیلویه و بویراحمد
  • عزل یکی از استانداران در دولت جدید /هشدار دولت به استانداران ؛ارزیابی عملکر ...
  • 2 گزینه پیشنهادی استانداری فارس معرفی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    • برادر

    • 31 تیر 1394 13:34
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو:
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • 0 خبر
    • 0 نظر
    ^
    بله برادر آقاي تاجگردون باز هم خواست اين موضوع رو به نفع خودش تمام كنه كه رودست خورد خجالت هم خوب چيزيه
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler