مشروح اخبار


» رئیس هیئت تنیس فارس درگفتگوبا راک نیوز:وضعیت نا مشخص فدراسیون امکان برنامه ریزی بلند مدت را ناممکن ساخته است



مهدی ترابی افزود: منکر اقدامات موثر فدراسیون در مدت سرپرستی جناب آقای سعادتمند نبوده و معتقدم در کمیته آموزش اقدامات موثری در برگزاری کلاسها و ضابطه مند شدن آنها صورت گرفته است، روز جهانی تنیس روی میز با همکاری هیاتهای استانها به شکل خوبی برگزار گردید و همچنین اقدامات موثری در رابطه با محیط زیست انجام پذیرفته است.


 رئیس هیات تنیس روی میز استان فارس درگفتگو با (فرانک فتحی)خبرنگارورزشی راک نیوز گفت :پس از گذشت حدود 5 ماه از سرپرستی آقای سعادتمند در فدراسیون تنیس روی میز و ثبت نام تعداد زیادی از علاقه مندان جهت انتخابات ریاست فدراسیون و مشخص نبودن زمان برگزاری مجمع و تصمیمات غیرکارشناسی و همچنین در بعضی موارد در نظر گرفتن منافع تعداد محدودی از اعضای فدراسیون آزردگی خاطر خانواده تنیس روی میز را باعث شده است.

مهدی ترابی افزود: منکر اقدامات موثر فدراسیون در مدت سرپرستی جناب آقای سعادتمند نبوده و معتقدم در کمیته آموزش اقدامات موثری در برگزاری کلاسها و ضابطه مند شدن آنها صورت گرفته است، روز جهانی تنیس روی میز با همکاری هیاتهای استانها به شکل خوبی برگزار گردید و همچنین اقدامات موثری در رابطه با محیط زیست انجام پذیرفته است.

این مسو.ل ورزشی در ادامه گفت : بی توجهی آقای سعادتمند به انتقادهای روسای هیاتهای استانها در رسانه، بنده را شگفت زده نمود، اینجانب و همکاران گرامی بنده در راس هیاتها با توجه به برنامه ریزیهای یک سویه در فدراسیون که مدتهاست بلای جان این رشته ورزشی گردیده، با اینگونه بی توجهی ها بیگانه نبوده اما عدم رعایت شان و منزلت زحمتکشان این رشته ورزشی در رسانه جای بسی تامل و نگرانی است. نگرانی اصلی اینجانب عدم اعلام زمان برگزاری مجمع از سوی وزارت محترم ورزش و جوانان می باشد زیرا با وضعیت کنونی و عدم ثبات لازم در فدراسیون امکان برنامه ریزی بلند مدت را برای اینجانب و همکاران محترم بنده غیرممکن نموده است. انتصابات غیرضروری که صرفا باعث رزومه سازی اشخاص با شائبه تاثیرگزاری آنان در انتخابات پیش رو را باعث گردیده موجبات نگرانی اینجانب را پدید آورده است.

ترابی همچنین اضافه کرد:ارائه تقویم ورزشی با ایرادات فنی بسیار و تغییرات آن پس از دو ماه و چند روز قبل از شروع مسابقات و بی توجهی به رده سرنوشت ساز خردسالان که ظاهرا کم اهمیت ترین رده سنی در نظر گرفته شده در تقویم می باشد (مسابقه آزاد و رده بندی خردسالان یک دور در سال، در حالیکه سه دور مسابقه پیشکسوتان برگزار خواهند نمود. چرا مسابقات قهرمانی کشور خردسالان و نونهالان باید با هم ادغام گردد و بقیه رده های سنی بصورت مجزا و ...) و موارد مشابه به آن از دغدغه های خانواده تنیس روی میز کشور می باشد.

 رئیس هیات تنیس روی میز استان فارس درپایان یادآورشد:هیاتهای ورزشی به عنوان بازوهای اجرایی هر رشته ورزشی در سطح استانها که همواره اعضای آنها با عشق و علاقه و بدون کوچکترین چشم داشتی با هزاران مشکل مقابله می نمایند تا بتوانند در راستای خدمت به علاقه مندان این رشته مفرح و جذاب اثرگذار باشند و حق طبیعی و مشروع آنهاست که عملکرد و اقدامات و انتصابات فدراسیون را تحلیل و بررسی نموده و ایرادات و انتقادات وارده را مطرح نمایند زیرا عملکرد و برنامه ریزی هیاتها در گرو برنامه ریزی و عملکرد فدراسیون می باشد.

 



تاریخ انتشار : 1 مرداد 1394 04:13



» اخبار مرتبط:

  • سرپرست هیات ورزشی بیماران خاص کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • رییس هیئت اسکیت کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شد.
  • رئیس هیئت پینگ‌پنگ کهگیلویه و بویراحمدمنصوب شد
  • سرپرست هیات ورزشی سه گانه کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • فاجعه اخلاقی در یک رشته ورزشی انفرادی!!!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام