مشروح اخبار


» شجاع پوریان: اصلاح‌طلبان با تدابیر مناسب با موضوع تأیید صلاحیت‌ها کنار می‌آیند



نماینده اسبق بهبهان وعضو اصلاح طلب شورای شهر تهران  در مورد بی اعتمادی اصلاح طلبان به تصمیمات شورای نگهبان و امکان عدم تمکین آنها از قانون بیان داشت: اصلاح طلبان این واقعیت را پذیرفتند که همیشه در انتخابات مختلف با مشکل تأیید صلاحیت ها مواجه هستند و در یک فضای خاکستری و بلاتکلیفی قرار دارند که بر چه اساس و ملاکی صلاحیت‌های شان بررسی می شود.


به گزارش راک نیوز از بهبهان ، ولی الله شجاع پوریان عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران درخصوص دیدگاه اصلاح طلبان به موضع گیری های شورای نگهبان به عنوان یک نهاد نظارتی در انتخابات آتی مجلس اظهار داشت: انتخابات در جمهوری اسلامی به تعدد برگزار شده است و سابقه ای که نهادهای نظارتی داشته اند نیز در مقابل چشم مان ماست. آن چیزی که اصلاح طلبان انتظار دارند این است که براساس مُرِّ قانون در خصوص صلاحیت ها عمل شود و ما چیزی فراتر از قانون انتظار نداریم و امیدواریم که خلاف قانون تصمیمی گرفته نشود.

 

 

نماینده اسبق مردم شهرستان های بهبهان وآغاجری درمجلس ، در مورد بی اعتمادی اصلاح طلبان به تصمیمات شورای نگهبان و امکان عدم تمکین آنها از قانون بیان داشت: اصلاح طلبان این واقعیت را پذیرفتند که همیشه در انتخابات مختلف با مشکل تأیید صلاحیت ها مواجه هستند و در یک فضای خاکستری و بلاتکلیفی قرار دارند که بر چه اساس و ملاکی صلاحیت‌های شان بررسی می شود.

 

 

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: اصلاح طلبان در این زمینه هزینه هایی را نیز پرداخت کرده اند. در رد صلاحیت ها فقط به انسان های ناشناخته اکتفا نشده است و این دایره در نظام ما آنقدر گسترده شده است که دامن شخصی مثل آقای هاشمی رفسنجانی را هم گرفته است. بنابراین اصلاح طلبان با توجه به این واقعیت که این مشکل را پیش رو دارند در انتخابات حضور پیدا می کنند و تلاش می کنند با تدابیر مناسب با این موضوع کنار بیایند.

 

 

شجاع پوریان در مورد واکنش کاندیداهای اصلاح طلب در مقابل رد صلاحیت ها از سوی شورای نکهبان تصریح کرد: واکنشی که تا کنون مجموعه های ما داشتند عکس العمل حقوقی بوده است. برخی از دوستان ما در چنین مواقعی نامه می نویسند به شورای نگهبان و استدلال های حقوقی به کار می گیرند؛ گاهی نیز این نامه ها را به صورت سرگشاده ارسال می کنند؛ همچنین برخی دیگر از دوستان موضع گیری های رسانه ای می کنند و برخی دیگر نیز در این مواقع با بی تفاوتی از کنار ماجرا عبور می کنند و حتی یک اعتراض ساده هم نمی کنند. بیش از این نیز از کسی کاری برنمی آید.

 



تاریخ انتشار : 3 مرداد 1394 13:09



» اخبار مرتبط:

  • آینده سیاسی "دکترشجاع پوریان"به رفتن قالیباف از شهرداری بستگی دارد
  • نوه امام رئیس‌ ستاد اصلاح‌طلبان شد
  • نوه امام رئیس‌ ستاد اصلاح‌طلبان شد
  • راه اندازی سایت ستاد ائتلاف اصلاح طلبان
  • هاشمی بيايد،اصلاح‌طلبان كانديدا نمي‌دهند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام