مشروح اخبار


» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه خبرداد:یادمان حسین پناهی برگزارمیشود+زمان ومحل برگزاری



به دلیل فیزیک کودکانه و شکننده، نحوه خاص سخن گفتن، سادگی و خلوصی که از رفتارش می‌بارید و طنز تلخش بازیگر نقش‌های خاصی بود. اما حسین پناهی بیشتر شاعر بود؛ و این شاعرانگی در ذره‌ذره جانش نفوذ داشت

 


ایرج کاظمی جو  در نشست هم اندیشی دبیرخانه دائمی جایزه ادبی حسین پناهی،اظهار داشت: نخستین یادمان حسین پناهی(شاعر،‌نویسنده،‌ بازیگر فقید سینما‌، تئاتر‌ و تلویزیون) 6 و 7 شهریور ماه امسال با حضور جمعی از هنرمندان در کهگیلویه برگزار می‌شود.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: در این مراسم برنامه‌هایی چون نمایش فیلم‌، اجرای موسیقی‌، سخنرانی و نمایشگاه آثار این هنرمند اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: برنامه ویژه این مراسم تقدیر و تجلیل از خانواده مرحوم حسین پناهی است.

کاظمی جو بابیان اینکه افتتاحیه این همایش شهریورماه ساعت 10 صبح در فرهنگسرای ارشاد برگزار می‌شود،بیان کرد: ساعت 8 شب شب شعر  بر روی آرامگاه حسین پناهی در شهر سوق برگزار می‌شود و  اختتامیه برنامه روز 7 شهریور ماه در فرهنگ سرای شهر دهدشت برگزار می‌شود.

وی برگزاری ورک شاپ تخصصی،کارگاه آموزشی در زمینه نویسندگی و کارگردانی،تجلیل از موفق‌ترین هنرمند شهرستان و برگزاری کارگاه آموزشی در بخش شعر و داستان را از دیگر برنامه‌های این همایش برشمرد و اظهار داشت: این همایش با حضور شاعران مطرح استانی و یکی از چهره‌های ملی برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه ابراز کرد: این یادمان به منظور بزرگداشت مرحوم حسین پناهی هنرمند کهگیلویه و بویر احمد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.

به گزارش راک نیوز ، حسین پناهی به دلیل فیزیک کودکانه و شکننده، نحوه خاص سخن گفتن، سادگی و خلوصی که از رفتارش می‌بارید و طنز تلخش بازیگر نقش‌های خاصی بود. اما حسین پناهی بیشتر شاعر بود؛ و این شاعرانگی در ذره‌ذره جانش نفوذ داشت ،اما آنچه از او یک چهره ماندگار ساخت شاید سادگی وصداقت حسین بود که وقتی رفت از او با تیتر"خدا حافظ ای همه سادگی سینما"یادکردند. وخدا حافظ ....

 



تاریخ انتشار : 4 مرداد 1394 04:20



» اخبار مرتبط:

  • دهدشت میزبان نخستین کارگاه آموزشی تئاتر عروسکی در کهگیلویه وبویراحمد
  • راه‌اندازی نمایندگی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی درشهر سوق
  • برگزاری همایش بزرگداشت حسین پناهی در کهگیلویه و بویراحمد
  • نهمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد حسین پناهی برگزار می‌شود +هنرمندان شرکت کننده
  • برگزاری یادمان حسین پناهی در مهر ماه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler