مشروح اخبار


» دکترمژدهی پور دربهبهان کاندید میشود یا درکهگیلویه میماند



از اعلام آمادگی و درخواست تعدادی از رؤسای ادارات ومردم شهرستان “بهبهان” جهت حضور ایشان در   انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه خبرداد. وی گفت : درحال بررسی ومشورت کردن  در مورد دعوت مردم ورؤسای ادارات و رایزنی با دکترمژدهی پور هستیم تا اگر شرایط حضور ایشان در شهرستان بهبهان فراهم شود در این شهرستان نامزد انتخابات مجلس شوند.


اولین ورسمی ترین کاندید انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه کهگیلویه،بهمئی ،چرام ولنده را باید دکترمژدهی پور دانست که ازمنصب معاونت وزیر دادگستری و ریاست تعزیرات حکومتی کل کشوربمنظور شرکت درانتخایات  استعفاء داد.

به گزارش راک نیوز از کهگیلویه ،البته مژدهی پور قبل از استعفا نیز به اتفاق سیدمحمدموحد ،حجت الاسلام کریمیان ،دکترفیاض بخش و سیدمصطفی تقوی وبعدها با اضافه شدن سردار عدل هاشمی  که طیفی از اصولگرایان معتدل این حوزه انتخابیه را تشکیل میدهند و به 1+5 معروف شدند برای حضور درانتخابات دهم جلسات ونشست های متعددی را برگزار نمودند.

آنگونه که ازمحتوای  مسائل مطرح شده در نشست ها  دراختیار رسانه ها وافکارعمومی قرار گرفت هدف رسیدن به وحدت و حضوردرانتخابات برای کسب کرسی نمایندگی مردم چهارشهرستان بوده است.

دکترمژدهی پور با کناره گیری ازتعزیرات حکومتی عملا حضور او درصحنه انتخابات رسانه ای شد با اینکه همه او را یکی از کاندیداهای قطعی درحوزه انتخابیه زادگاه خود میدانستند  اما مدتی است خبرهایی مبنی براحتمال کاندیداتوری وی در حوزه انتخابیه شهرستان همسایه یعنی بهبهان  وآغاجری بگوش میرسد.

دکتر مژدهی پور درگفتگو با راک نیوز میگوید : این مسائل مربوط به امروز نیستند ویکی دوماهی هست که چنین مسئله ای مطرح شده است.

رئیس سابق تعزیرات حکومتی کل کشور درادامه افزود : این پیشنهادازطرف گروه های مختلفی از مردم شریف ومسئولان این شهرستان ومناطق تابعه مطرح گردید و من نیز تاکنون نه پیشنهاد آنها را تایید کردم ونه هم رد.

معاون وزیر دادگستری در دولت های دهم ویازدهم اضافه کرد: برای پاسخ دادن به این پیشنهاد باید به بررسی میدانی پرداخت و دراین زمینه شرایط حضور  درهر دو حوزه انتخابیه درحال بررسی میباشد تا براساس اطلاعات وداده های موثق تصمیم گیری صورت بپذیرد.

کاندیدای دورهفتم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کهگیلویه وبهمئی درپاسخ به سوال خبرنگار راک نیوز مبنی براینکه چنانچه تصمیم به حضور درانتخابات بهبهان را داشته باشید آیا چنین تصمیمی با هماهنگی 1+5 خواهد بود یا نه ، یادآورشد: اگربه این نتیجه برسم که دربهبهان کاندید شوم اصولا از دایره تصمیم گیری های نشست خارج خواهم شد اما دوستان من در این نشست پتانسیل هایی دارند که درحوزه انتخابیه بهبهان از آنها کمک خواهم گرفت.

دکترمژدهی پور گفت : البته قرار بود درعید فطر نشستی را برگزار کنیم که بعلت مشغله کاری که برای دو تن از دوستان ایجادشده بود این نشست برگزار نگردید ولی انشاء الله در آینده نزدیک نیز نشست خواهیم داشت.

وی درپایان زمان نهایی تصمیم گیری درمورد حوزه انتخابیه خود برای حضور درانتخابات را تا یکی دوهفته آینده اعلام نمود.

 

 



تاریخ انتشار : 5 مرداد 1394, 00:02



» اخبار مرتبط:

  • دکتر "مژدهی پور "ازریاست سازمان تعزیرات حکومتی کشور استعفا داد
  • دکتر مژدهی پور درگفتگوبا راک نیوز ؛ از محکومیت اسید پاشی تا حضور درصحنه انتخابات مجلس
  • مژدهی پور:درفرصت مناسب به همه مسائل جواب خواهم داد
  • وزیردادگستری خبرداد: دکترمژدهی پور برای شرکت در انتخابات مجلس از مقام خود استعفا میدهد
  • سومین کاندید مجلس درکهگیلویه هم استعفا داد
  • » اشتراک گزاری خبر

    • واقعيت

    • 10 مرداد 1394 22:23
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    من نه بزرگواري رأي دادم و نه ميدم و به نظر من كس ديگه بايد بر صندلي مجلس بنشيند. اما شك نكنيد دوباره ايشون قبول ميشود البته بايد بگم متأسفانه!!! حقيقت تلخه
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟