مشروح اخبار


» سپاه در انتخابات خود را برای حزب یا فرد خاصی هزینه نمی‌کند



حجت‌الاسلام علی سعیدی در نشست صمیمی با کارکنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پاسداری یک ارزش، تکلیف و امتیاز الهی است و باید از آن صیانت شود، اظهار کرد: اگر پاسداری لطمه ببیند قطعا از اذهان عموم خارج می‌شود چرا که ارزش پاسداری به ایثار، شهادت‌طلبی و قانونمندی است.

وی افزود:سپاه در انتخابات تنها معیارها را تبیین می‌کند و این به معنای دخالت نیست.


نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج فراتر از احزاب و سازمان‌ها بوده و خود را برای حزب یا فرد خاصی هزینه نمی‌کنند، گفت: سپاه و بسیج معیارها را مطرح می‌کنند.

به گزارش راک نیوز ، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی سعیدی در نشست صمیمی با کارکنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پاسداری یک ارزش، تکلیف و امتیاز الهی است و باید از آن صیانت شود، اظهار کرد: اگر پاسداری لطمه ببیند قطعا از اذهان عموم خارج می‌شود چرا که ارزش پاسداری به ایثار، شهادت‌طلبی و قانونمندی است.

وی گفت با بیان اینکه برای حفظ جایگاه ارزشمند پاسداری باید ابتدا پاسدار خود باشیم و بعد پاسدار انقلاب اسلامی،‌ اظهار داشت: بصیرت و بیداری و استقامت بر مواضع رهبری و عمل به نسخه و راه حل‌هایی که طبیب جامعه دینی ارائه می‌کند برای همه مردم و امت انقلابی ضروری است، اما برای سنگرنشینان و مدافعان انقلاب دارای حساسیت و اهمیت بیشتری است چرا که دفاع از حق و تلاش برای اصلاح دیگران بدون اصلاح خود امکان ندارد و پیشتازی و سنگرنشینی اسلام و انقلاب، آمادگی و توانمندی فکری و عملی افزون‌تری را طلب می‌کند.

وی افزود: امروز جغرافیای جهان اسلام دستخوش توطئه‌های ننگین آمریکا شده است و رسالت ما در شرایط کنونی این است که اسلام ناب محمدی (ص) را به دنیا معرفی کنیم چرا که دنیای امروز تشنه این اسلام ناب است و باید پاسداران همه توان خود را در این راستا به کار گیرند.

 سعیدی در ارتباط با تهدیدات و مسائل منطقه خاورمیانه گفت: در طول تاریخ تقابل کفر و اسلام بوده و از یک طرف ایران اسلامی و از طرف دیگر جبهه گسترده‌ای به نام آمریکا و هم پیمانانش قرار دارند.

وی اظهار کرد: نفوذ منطقه‌ای و جهانی جمهوری اسلامی ناشی از قدرت مقاومت ملت ماست و این موجب شده که استکبار در برابر ما سر تعظیم فرود آورد.

سعیدی با بیان اینکه منطقه خاورمیانه امروز با دو چالش جنگ‌های نیابتی و اسلام بدلی روبرو بوده است گفت: نظام سلطه دنبال براندازی انقلاب بود و در 36 سال با همه توان در هر عرصه‌ای برای براندازی نظام وارد شد.

سعیدی تنگه باب‌المندب را استراتژیک ارزیابی کرد و گفت: روزانه بیش از 7 میلیون بشکه نفت از طریق این تنگه رد و بدل می‌شود که در اختیار نیروهای انقلابی یمن قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای کنترل انقلاب‌های منطقه گفت: آنها شیوه‌های مختلفی به کار گرفتند و اولین اقدام آنها حضور فیزیکی بود که بعد‌ها متوجه شدند دچار اشتباه استراتژیکی شده‌اند و هزینه‌های سنگینی برای آن پرداختند.

سعیدی با بیان اینکه ویژگی جنگ تمدن‌ این بود که آمریکا مستقیما وارد موضوع مقابله با جهان اسلام شده بود، اضافه کرد: شکست‌های پی در پی باعث توطئه جدید آنها یعنی جنگ‌های نیابتی شد و در این جنگ‌ها با پول و نیروی منطقه مسلمانان بدترین خسارات را ایجاد کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به شکل‌گیری بیداری اسلامی اظهار کرد: بازیگر اصلی این جنگ‌ها آمریکا بوده در حالی که جریان دیگری مانند کشورهای عربستان، قطر و ترکیه پول و پشتیبانی لجستیکی این جنگ‌ها را بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: نقطه فشار امروز بر روی سوریه و عراق قرار دارد و تلاش بر این است که ارتباط میان سوریه، ایران، عراق، حزب‌الله و غزه قطع شود و این خط مقاومت را قطع کنند.

 سعیدی با بیان اینکه نظام سلطه 3 مدل از حکومت اسلامی، یکی اسلام سلفی و تکفیری، اسلام سکولاریزه شده ترکیه و شیعه افراطی که توسط برخی محافل داخلی ترویج می‌شود اظهار کرد: یکی از راهبرد‌های انقلاب اسلامی، ترویج اسلام ناب محمدی (ص) به جامعه و دنیا توسط سپاه است و پاسداران باید نقش ارزشمندی در تحقق این مهم داشته باشند.

وی همچنین در بخش پایانی صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج فراتر از احزاب و سازمان‌ها بوده و خود را برای حزب یا فرد خاصی هزینه نمی‌کند، گفت: سپاه و بسیج معیارها را مطرح می‌کند.

سعیدی با بیان اینکه سپاه و بسیج هرگز به صورت مصداقی در انتخابات وارد نمی‌شود، تاکید کرد: سپاه تنها چارچوب‌ها و معیارها را تبیین می‌کند و این به معنای دخالت در انتخابات نیست.

 



تاریخ انتشار : 8 مرداد 1394 23:12



» اخبار مرتبط:

  • اصابت دو گلوله توپ جنگی به اصفهان! +عکس
  • فرمانده سپاه فجر فارس: رئیس جمهور آمریکا ، مسلمان و مقلد رهبری شود تا دشمنی ...
  • برنامه‌های هفته بسیج کهگیلویه تشریح شد
  • هر روز در سوریه یک کربلای 5 رخ می‌دهد/ دفاع از سوریه دفاع از اسلام است
  • گلایه فرمانده «سپاه» از دولت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler