مشروح اخبار


» تغییرات به مدیریت شهردار ی ممسنی رسید/سرپرست شهرداری ممسنی منصوب شد



رئیس شورای اسلامی شهرستان ممسنی گفت: دیشب در جلسه شورای شهر ممسنی استعفای نصیب الله حاجتی مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورای شهر با استعفای وی موافقت کردند.

به گزارش راک نیوز از ممسنی ،


رئیس شورای اسلامی شهرستان ممسنی گفت: دیشب در جلسه شورای شهر ممسنی استعفای نصیب الله حاجتی مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورای شهر با استعفای وی موافقت کردند.

به گزارش راک نیوز از خبرنورآباد ،سید ابوالحسن موسوی اظهار داشت: با توجه به پایان دوره خدمت مهندس حاجتی و فرا رسیدن بازنشستگی، ایشان درخواست عدم فعالیت در این سمت را داشتند که شورای شهر ممسنی نیز با این درخواست وی موافقت نمود.

وی در ادامه بیان کرد: بعد از یررسی های لازم فعلا آقای مهندس احمد رضایی به عنوان سرپرست شهرداری ممسنی تعیین شد تا بقیه مراحل اداری و تاییدیه های لازم در این خصوص اخذ شود.

موسوی ضمن اشاره به انجام روال عادی انتخاب شهردار گفت: چند ماهی مهندس رضایی بعنوان سرپرست شهرداری ممسنی به کار خود ادامه خواهد داد تا شهرداری بدون مسئول نمانده باشد و فعالیت های شهری مختل نشود تا اینکه در خصوص تعیین شهردار ممسنی تصمیم نهایی اتخاذ شود. ممکنه خود ایشان معرفی شوند و ممکنه گزینه های جدیدی نیز برای معرفی مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ممسنی تاکید کرد: مهندس رضایی سابقه خوبی در مدیریت و سمت های قبلی خود داشته است. مهندس رضایی چندین سال سابقه فعالیت در وزارت کشور و همچنین سابقه در سمت های مدیریتی در بوشهر و دیگر شهرهای کشور دارد.

وی گفت: مهندس رضایی در چند ماه گذشته در شهرداری ممسنی شروع بکار کرده است و در این مدت که با ما همکاری داشته است منشاء خدمات قابل توجهی بوده است. مردم از عملکرد وی در این مدت راضی بوده اند و بر همین اساس و با نظرات اعضای شورای شهر، فعلا وی بعنوان سرپرست شهرداری ممسنی معرفی شده است.

سید ابوالحسن موسوی در پایان با تاکید بر اهمیت ارتباط مستمر مسئولین با رسانه های محلی اظهار داشت: از اینکه رسانه های شهرستان به صورت فعال پیگیر اخبار و اتفاقات شهرستان هستند و مشکلات مردم و مسئولین را منعکس می کنند سپاسگزاریم. ما آمادگی داریم که هر موقع نیاز باشد از طریق رسانه های محلی با مردم صحبت کنیم و در بستری مطمئن و شفاف مشکلات را بررسی و منتقل نماییم.

 



تاریخ انتشار : 11 مرداد 1394 04:35



» اخبار مرتبط:

  • 80 درصد ساخت و سازهای شهری ممسنی غیرمجاز است
  • سرپرست شهرداری چرام منصوب شد
  • هیئت ریسه ورئیس شورای شهر نورآباد ممسنی انتخاب گردید.
  • تجدیدپیمان اعضای شورای اداری شهرستان ممسنی باشهدای انقلاب
  • سرپرست شهرداری بوشهر منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler