مشروح اخبار


» امیر حسین نوروزی: خانه مطبوعات گچساران افتتاح می‌شود +رئوس برنامه‌های روز خبرنگار در گچساران



وی از حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران از خبرنگاران و اهالی رسانه در این شهرستان خبر داد و افزود: این اداره  خانه مطبوعات در این شهرستان را با هدف ساماندهی و حمایت از خبرنگاران را تشکیل داده است.


امیر حسین نوروزی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران، اظهار داشت: خبرنگار یک پایگاهی بوده که باید با قدرت و تأثیرگزاری فراوان حرف خاص طبقات مختلف مردم را به گوش مسئولان برساند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگار پل ارتباطی بین مردم و مسئولان نهادها، ادارات و دستگاه‌ها است، افزود: خبرنگار باید در راستای پیگیری مطالبات و مشکلات و کمبودهای مردم تلاش کند و گام بردارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با تأکید بر اینکه خبرنگار باید دغدغه مشکلات مردم را داشته باشد، عنوان کرد: پیگیری مشکلات مردم شهرستان از رسالت‌های اصلی خبرنگاران است.

نوروزی با بیان اینکه دست یافتن به برتری و کسب نام در هیچ حوزه‌ای موثر نبوده مگر اینکه با توسل به دانش، بینش و خردورزی باشد، گفت: خبرنگاران باید رویکرد مردم‌نگاری بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اقشار مختلف نیازهای مختلف دارند، تصریح کرد: خبرنگاران باید نیازهای اقشار مختلف را شناسایی و در راستای برآورده‌شدن نیازها تلاش و کوشش کنند.

به گزارش راک نیوز ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با تأکید بر اینکه خبرنگاران یک پای غیرقابل انکار توسعه است، عنوان کرد: حفظ کرامت و حرمت انسان‌ها، حفظ شعائر دینی و مذهبی، احترام به حق و حقوق دیگران و دستیابی به دانش روز باید سرلوحه کار خبرنگاران باشد.

نوروزی بیان کرد: برای خبرنگاران باید پیگیری مشکلات مردم و کشف دردهای مردم لذتمند باشد و ایجاد حاشیه، خبرنگاران را از انجام وظایف و رسالت‌های خود دور می‌کند.

وی از حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران از خبرنگاران و اهالی رسانه در این شهرستان خبر داد و افزود: این اداره  خانه مطبوعات در این شهرستان را با هدف ساماندهی و حمایت از خبرنگاران را تشکیل داده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اشاره به اینکه خانه مطبوعات این شهرستان در هفته آینده به مناسبت روز خبرنگار افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: تجلیل از خبرنگاران شهرستان، رونمایی از سایت خانه مطبوعات و دیدار با مسئولان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای روز خبرنگار در گچساران است.



تاریخ انتشار : 13 مرداد 1394 11:59



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن روز خب ...
  • پایگاه اطلاع رسانی خبرنگاران گچساران رسماً آغاز به کار کرد.
  • وقتی شهردار دوگنبدان رئیس اداره ارشاد شهرش را سنگ روی یخ کرد!+حاشیه ها
  • امیدواریم همه مسئولان ادارات و دستگاه‌های استان برای قدردانی از خبرنگاران ...
  • تمام کارکنان ادارات گچساران بسیجی هستند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler