مشروح اخبار


» سرمربی جدیدتیم فوتبال نفت و گاز گچساران منصوب شد



رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران از انتخاب  سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه خبرداد.حبیبی نژاد تصریح کرد: پس از معرفی گزینه های مختلف سرمربیگری تیم فوتبال نفت از سوی هیئت مدیره باشگاه مناطق نفتخیز جنوب، در نهایت ....


رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران از انتخاب یوسف نادریان به عنوان سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه خبرداد.

به گزارش راک نیوز از گچساران ، محمد حبیبی نژاد در گفتگو با مهر افزود: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که سابقه صعود به لیگ دسته اول را با نادریان تجربه کرده بود، این بار نیز با حضور این مربی با تجربه در لیگ دسته دوم حضوری مقتدرانه خواهد داشت.

حبیبی نژاد تصریح کرد: پس از معرفی گزینه های مختلف سرمربیگری تیم فوتبال نفت از سوی هیئت مدیره باشگاه مناطق نفتخیز جنوب، در نهایت "یوسف نادریان" که یکی از گزینه های پیشنهادی امورورزش نفت و گاز گچساران بود، سکان هدایت این تیم را در دست گرفت.

وی با بیان اینکه معارفه رسمی سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در چند روز آینده با حضور مسئولان باشگاه، پیشکسوتان فوتبال گچساران و اهالی رسانه برگزار می شود، افزود: انتخاب مربیان تیم فوتبال این تیم توسط سرمربی با اولویت استفاده از نیروهای بومی صورت خواهد گرفت.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران اظهارداشت: در حال حاضر تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با حضور بازیکنان بومی و زیر نظر "بهمن فرازمند" مربی فصل پیشین این تیم در حال برگزاری است و تا زمان حضور نادریان در گچساران تمرینات با این مربی ادامه خواهد داشت.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران اظهارامیدواری کرد: با همدلی و تلاش تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به روزهای اوج خود بازگردد.



تاریخ انتشار : 26 مرداد 1394 22:39



» اخبار مرتبط:

  • سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران استعفا داد /روزهای بحرانی فوتبال کهگیلو ...
  • مراسم معارفه سرمربی جدید تیم نفت و گاز گچساران انجام شد
  • سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برکنار شد
  • تمرینات و تست تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران آغاز شد
  • دقایقی پیش سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران معرفی شد.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام