مشروح اخبار


» همزمان با هفته دولت :سفر وزیر جهاد کشاورزی به کهگیلویه و بویراحمد



رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از سفر وزیر جهاد کشاورزشی به این استان در هفته دولت خبر داد.
جعفر گوهرگانی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت به طرح‌ها و پروژه‌های جهاد کشاورزی در هفته دولت اشاره کرد و اظهار داشت:


رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از سفر وزیر جهاد کشاورزشی به این استان در هفته دولت خبر داد.
جعفر گوهرگانی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت به طرح‌ها و پروژه‌های جهاد کشاورزی در هفته دولت اشاره کرد و اظهار داشت: ۱۳۱ طرح و پروژه در هفته دولت افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای احداث و تجهیز این طرح‌ها در حوزه کشاورزی ۴۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی از سفر وزیر جهادکشاورزی به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: محمود حجتی روز پنجشنبه پنجم شهریور برای افتتاح برخی از پروژه‌های جهاد کشاورزی استان به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.

گوهرگانی بیان کرد: طرح شمس‌آباد و افتتاح فاز اول آبیاری قطره‌ای شهرستان چرام در مساحت ۲۵۰ هکتار از طرح ۷۰۰ هکتار و پروژه تأمین آب اراضی چاه تلخ و چال‌موره شهرستان باشت از مهم‌ترین طرح‌های حوزه کشاورزی استان است که در هفته دولت و توسط وزیر جهاد کشاورزی افتتاح می‌شود.

شرکت در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه‌های سفر یک روز محمود حجتی به کهگیلویه و بویراحمد است.

 

به گزارش راک نیوز از یاسوج ، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هفته دولت تنها به پروژه‌های عمرانی معطوف نشود، گفت: پیشرفت کشور در زمینه هسته‌ای، اقتصادی و سیاسی برای مردم اطلاع‌رسانی شود.
فتاح محمدی امروز در نشست ستاد گرامیداشت هفته دولت خواستار تشکیل ستاد جامع هفته دولت شد و اظهار کرد: در سال‌های آینده ستاد جامع هفته دولت تشکیل و برنامه‌های هفته دولت برنامه‌ریزی و مدیریت شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بخشی از برنامه‌های هفته دولت بحث مسائل عمرانی و افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی است، بیان کرد: هفته دولت نباید تنها به پروژه‌های عمرانی ختم شود.

وی با بیان اینکه دولت در زمینه انرژی هسته‌ای موفقیت خوبی کسب کرده، گفت: باید بیشتر به سیاست‌های داخلی و خارجی کشور، مسائل اقتصادی و موفقیت اخیر هسته‌ای پرداخته و در این زمینه برای مردم اطلاع‌رسانی شود.

این مسئول افزود: نیاز است دستاوردها و اقدامات دولت برای مردم اطلاع‌رسانی شود تا مردم از تلاش‌ها و اقدامات خدمت‌گزاران خود در دولت آگاه شوند.

محمدی در ادامه از عدم تعامل فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه انتقاد کرد و یادآور شد: فرمانداران استان با اصحاب رسانه ارتباط خوب و قوی ندارند و همین موضوع باعث شده برخی از اقدامات و فعالیت‌های بزرگ دولت مورد غفلت قرار گیرد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری یادواره شهدای کارکنان دولت هم اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری این یادواره اقدام خوب و ارزشمندی است که در روز هشتم شهریور در یاسوج برگزار می‌شود.



تاریخ انتشار : 1 شهریور 1394 04:14



» اخبار مرتبط:

  • معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:تغییر مدیران غیرهمسو با دولت/مدی ...
  • کشت برنج و هندوانه در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع
  • گچساران ،میزبان همایش یک روزه فرمانداران
  • لغو سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دهدشت!
  • همزمان با دهه ی فجرافتتاح 5پروژه پیام نور دراستان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler