مشروح اخبار


» نمی‌شود «مرگ بر آمریکا» گفت و رانت‌ خواری کرد



شمخانی با بیان اینکه راه غلبه بر مشکلات اقتصادی راحت‌تر از مقابله با متجاوزان در دوران دفاع مقدس است، متذکر شد: در این راه همه باید دست به دست هم دهند و فارغ از مسائل سیاسی و جناحی برای ..


 دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: فساد اقتصادی پاشنه آشیل مشکلات است و نمی‌شود «مرگ بر آمریکا» گفت و رانت‌خواری کرد و باید گفتار و اعمالمان یک رنگ باشد. 
 
به گزارش راک نیوز، علی شمخانی در جلسه شورای اداری آذربایجان‌شرقی بر ضرورت حرکت همگانی بر تولید و اشتغال تأکید کرد و با بیان اینکه هرکس خادم‌تر است باید پیشتازتر باشد، اظهار داشت: نه تنها مسئولان بلکه ائمه جمعه نیز در خطبه‌های نماز جمعه به مبانی اقتصاد مقاومتی توجه کنند و نمی‌شود نسبت به اشتغال و تولید در کشور بی‌توجه بود و همه باید بسیج شویم. 
 
وی ادامه داد: امام راحل در جریان پذیرش قطعنامه اقدامی شجاعانه کردند و اگر تدابیر امام در آن روز نبود شاهد تحولات دیگری در کشور بودیم که به سود ما نبود. 
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی خاطرنشان کرد: امروز سنگر مبارزه در محور اقتصادی است و باید نسل جوان حمایت کافی را در زمینه اشتغال و تولید داشته باشند. 
 
شمخانی تصریح کرد: تیتر اصلی روزنامه‌ها نیز باید به جای مسائل سیاسی بی‌محتوا، تیتر اقتصادی باشد، اما متأسفانه تیترهای روزنامه‌های ما متناسب با دغدغه ملی که اقتصاد است، نیست. 
 
وی بیان کرد: افزایش بهره‌وری با برنامه‌ها و سیاست‌های فعلی امکانپذیر نیست و باید به این سیاست‌های نادرست خاتمه بدهیم. 
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی تبیین کرد: فعالیت در حوزه اقتصادی تبلیغاتی نیست، بلکه باید عملیاتی‌تر در این زمینه وارد شویم. 
 
شمخانی، مبارزه با فساد اقتصادی را از مهم‌ترین محورهای فعالیت‌های اقتصادی سالم برشمرد و توضیح داد: فساد اقتصادی پاشنه آشیل مشکلات است و نمی‌شود «مرگ بر آمریکا» گفت و رانت‌خواری کرد و باید گفتار و اعمالمان یک رنگ باشد. 
 
وی تأکید کرد: معیشت مردم اصلی‌ترین موضوعی است که با آن دست به گریبان هستیم و مسیر رو به توسعه توجه به این دغدغه است. 
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه با اشاره به وضعیت آذربایجان‌شرقی در حوزه اقتصادی و صنعتی، گفت: این استان نیز همانند سایر استان‌ها از مشکلات اقتصادی رنج می‌برد و باید سیاست‌های ملی در حوزه اقتصادی متمرکز شود. 
 
این مسئول یادآور شد: باید تلاش کنیم تا بیکاری در حال توسعه دو رقمی در استان آذربایجان شرقی کاهش یابد و تک رقمی شود. 
 
شمخانی با بیان اینکه راه غلبه بر مشکلات اقتصادی راحت‌تر از مقابله با متجاوزان در دوران دفاع مقدس است، متذکر شد: در این راه همه باید دست به دست هم دهند و فارغ از مسائل سیاسی و جناحی برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند، چراکه درغیر اینصورت همه تسلیم شده و شکست خواهیم خورد. 
 
وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: دشمن چون دانست که نمی‌تواند در برابر دستاوردهای هسته‌ای ملت ایران مانعی ایجاد کند، مجبور به پذیرش دستاوردهای هسته‌‌ای شد و امیدواریم این توافق به یک وحدت ملی منجر شود. /فارس



تاریخ انتشار : 1 شهریور 1394 05:04



» اخبار مرتبط:

  • پارتی بازی در استان فساد مدنظر مقام معظم رهبری است
  • انتصاب سرپرست تعزیرات حکومتی گچساران
  • مشکل آب شرب قلعه رئیسی جدی است
  • وزیر اطلاعات: مردم باید بتوانند آزادانه حرفشان را مطرح کنند
  • شمخانی: به زودی جیش‌العدل را به خاک سیاه می نشانیم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler