مشروح اخبار


» فرماندار گچساران خبرداد:به مناسبت هفته دولت تعداد 51 طرح و پروژه افتتاح و کلنگ زنی می شوند



رحیمی  با تبریک پیشاپیش هفته ی دولت بیان داشتند : خوشبختانه دولت در این مدت کوتاه در ایجاد آرامش و ثبات در زندگی ملت شریف ایران بسیار موفق بوده است و این عملکرد مثبت باید به اطلاع مردم رسانیده شود .

 عالی ترین نماینده دولت در شهرستان گچساران : ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی


 

به گزارش راک نیوز از گچساران ، عبدالرحیم رحیمی  در نشستی صمیمی با کارکنان فرمانداری گچساران ضمن بررسی نقطه نظرات و مشکلات آنها خواستار برنامه ریزی و پشتکار بیشتر جهت برگزاری برنامه های هفته دولت و انتخابات پیش رو شدند .

عبدالرحیم رحیمی ضمن تبریک دهه کرامت و آغاز هفته دولت اظهار داشت : هفته دولت از فردا دوشنبه دوم شهریور ماه آغاز و تا روز هشتم شهریور روز شهادت دولتمردان جمهوری اسلامی ایران شهیدان رجائی و باهنر ادامه خواهد داشت .

فرماندار گچساران با اشاره به جایگاه حقوقی کارکنان فرمانداری به دلیل اینکه نمایندگان عالی دولت در شهرستان می باشند اظهار داشت : کارمندان فرمانداریها به عنوان نمایندگان دولت در شهرستانها بوده و این موضوع بر لزوم اشراف داشتن کامل آنها به مسائل سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و .... می افزاید که تمایز بین کارکنان فرمانداری با سایر ارگانها نیز به همین دلیل می باشد .

 رحیمی  با تبریک پیشاپیش هفته ی دولت بیان داشتند : خوشبختانه دولت در این مدت کوتاه در ایجاد آرامش و ثبات در زندگی ملت شریف ایران بسیار موفق بوده است و این عملکرد مثبت باید به اطلاع مردم رسانیده شود .

 عالی ترین نماینده دولت در شهرستان گچساران : ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت به تشریح برنامه‌ها ، طرح‌ها ‌و پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی به مناسبت هفته دولت در شهرستان گچساران پرداخت و اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت امسال تعداد 51 طرح و پروژه به مبلغ 000/000/405/219 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

رحیمی تصریح کرد : از این تعداد 10 پروژه با اعتبار 000/000/700/56  ریال جهت کلنگ زنی و 41 پروژه با کل اعتبار 000/000/705/162 ریال جهت افتتاحیه  در حوزه‌های مختلف با حضور استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد مورد  بهره‌ برداری قرار می‌گیرند.

فرماندار گچساران تصریح کرد : پیش تصفیه خانه فاضلاب شهر دوگنبدان ، مجتمع پرواربندی 500 راسی گوساله ، مدرسه 15 کلاسه بنیاد ، تولید کاغذ کرافس و بخش آی سی یو نوزادان در بیمارستان شهید رجایی را از مهمترین پروژه های آماده بهره برداری گچساران ذکر کرد .

وی همچنین اظهار کرد : ساخت مدرسه ابتدایی در روستای شمس عرب ، ساختمان دهیاری شهرک مهاجرین در دهستان امامزاده جعفر و گازرسانی به روستاهای آبچیرک و انجیر سیاه از مهمترین پروژهایی است که عملیات اجرایی آن در هفته دولت آغازمی شود .

فرماندار گچساران در پایان از کارکنان فرمانداری خواستند تا با توجه به در پیش بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری مطابق با روز شمار انتخابات و هم عرض با استانداری و وزارت کشور برنامه های محوله را پیش ببرند تا انشاء الله با حضور حداکثری مردم انتخاباتی در خور شأن جامعه اسلامی و مردم شریف شهرستان گچساران برگزار گردد

گزارش:(ز.محمدی)



تاریخ انتشار : 2 شهریور 1394 03:39



» اخبار مرتبط:

  • رحیمی خبرداد:سفررئیس مجلس ومعاون رئیس جمهور به گچساران
  • فرمانداری که هم توپش راحت به تور می نشیند ،هم کلنگش به زمین.!
  • فرماندارخبرداد: "تاجگردون "سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه درگچساران
  • افتتاح طرحهای هفته دولت دركهگیلویه وبویراحمد
  • افتتاح و کلنگ زنی 23 پروژه ، هفته دولت در شهرستان پاسارگاد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler