مشروح اخبار


» تاکید فرماندار گچساران :وجود معتادان در جامعه خوشایند نیست



عبدالرحیم رحیمی  با اشاره به هفته دولت و لزوم اطلاع رسانی خدمات دولت در این هفته گفت : نگرش دولت در عرصه مبارزه با مصرف مواد مخدر، قرص های روانگردان و پیش سازها رویکردی اجتماعی و فرهنگی است .

وی  با اشاره به جدی بودن معضل اعتیاد و اثرات آن در جامعه و خانواده ها افزود :


" وجود معتادان در جامعه خوشایند نیست "

تاکید فرماندار گچساران بر ضرورت فرهنگ سازی دستگاههای متولی پیشگیری از مواد مخدر در جامعه

به گزارش راک نیوز از گچساران ؛ جلسه شورای هماهنگی مبارزه با  مواد مخدر شهرستان گچساران  با حضور فرماندار و شرکت اعضاء شورا  در محل فرمانداری  تشکیل شد . عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و تبریک میلاد با سعادت ثامن الجج(ع) و روز کارمند به اعضاء حاضر در جلسه مطالبی را پیرامون صفات و خصوصیات شهیدان رجائی و باهنر بیان کرد .

عبدالرحیم رحیمی  با اشاره به هفته دولت و لزوم اطلاع رسانی خدمات دولت در این هفته گفت : نگرش دولت در عرصه مبارزه با مصرف مواد مخدر، قرص های روانگردان و پیش سازها رویکردی اجتماعی و فرهنگی است .

وی  با اشاره به جدی بودن معضل اعتیاد و اثرات آن در جامعه و خانواده ها افزود : وجود معتادان در جامعه خوشایند نیست و رفع این معضل کار یک دستگاه نیست و همه دستگاهها باید برای کاهش آن کمک کنند . رحیمی با تاکید بر  لزوم برخورد قاطع ، بر اجرای دقیق مصوبات جلسات قبلی شورا در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد : اعتیاد به مواد مخدر نه تنها اجتماع و فرد را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه در حوزه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه نیز تاثیر می گذارد .  رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان با بیان این مطلب که امروزه یکی از مهمترین و جدی ترین آسیب های اجتماعی مواد مخدر و روانگردان هاست تصریح کرد : مواد مخدر یکی از عوامل مهم تهدید جوامع بشمار می آید که امروزه دشمنان استکباری با برنامه‌ریزی‌های مدون و سرمایه‌گذاری‌های فراوان با یک سیستم مرموزانه جوانان ما را که موتور محرکه اجتماع هستند مورد هدف قرار داده‌اند .

وی ادامه داد : متأسفانه امروزه چالش بزرگ جامعه ما با تغییر وضعیت مواد مخدر سنتی به صنعتی و دسترسی جوانان ما به آن است که تنها با جنبش فراگیر در عرصه پیشگیری با حمایت مردم ، رسانه ملی ، روحانیت ، اساتید و کارشناسان ، هنرمندان ، دستگاه‌های مسئول کشوری ، استانی و شهرستانی و تمام افراد تأثیرگذار می‌توان با آن مقابله کرد. رحیمی در پایان با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاهها از  مسئولين نهادهاي فرهنگي شهرستان خواستند تا با جديت ، آگاه سازي و اطلاع رساني در مدارس، دانشگاه‌ها و در جمع خانواده ‌ها به امر پيشگيري کمک کرده و در اين راه کوتاهي نکنند

گزارش-(ز.محمدی)

 



تاریخ انتشار : 5 شهریور 1394 04:46



» اخبار مرتبط:

  • مشارکتهای همدلانه، گامی موثر در پیشگیری از اعتیاد
  • چنددرصد دانشجویان کهگیلویه وبویراحمدتجربه مصرف موادمخدر دارند
  • کهگیلویه به عنوان یک شهرستان پاک ازمواد مخدر معرفی شود.
  • دلواپسان، دلواپس معضل مواد مخدر هم باشند
  • رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد :انهدام 57 باند ت ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler