مشروح اخبار


» روحانی تکلیف خود را با مدیران بازمانده از دولت احمدی نژاد روشن کند



متاسفانه برخی مدیران بازمانده از دولت احمدی نژاد جرات نمی کنند در جلسات از دولت تدبیر و امید دفاع کنند. دفاع پیشکش، آنها حتی قائل به اجرای برنامه های دولت نیستند و اعتقاد دارند برنامه های دولت احمدی نژاد درست و مناسب بود و برنامه های روحانی را کنار می گذارند.


غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خانه ملت با اشاره به حضور مدیران دولت احمدی نژاد در بدنه دولت تدبیر و امید، گفت: روحانی به اکثریت شعارهایی که داده عمل کرده است آن تعداد از شعارهایش که عملی نشده چند دلیل متعدد دارد که دلیل عمده آن عدم همراهی کامل بدنه با دولت است.

جعفرزاده با تاکید بر اینکه روحانی جوانمردانه اجازه داد نیرویهای دولت احمدی نژاد به کار خود ادامه دهند، اظهار داشت: اما زمانی که شاهد آن هستیم که این دسته از مدیران همچنان به روش های غیر اخلاقی و کارشکنی اصرار دارند، باید کنار گذاشته شوند.

وی توضیح داد: رئیس جمهور دو سال به این مدیران فرصت داد خود را همراه دولت تدبیر و امید کنند اما اکنون ب وقت آن رسیده است تکلیف خود را با آنها روشن کند و کسانی را که همراه نیستند، کارشکنی می کنند و بر مخالفت اصرار می رزند را کنار بگذارد.

جعفرزاده با تاکید بر اینکه روحانی تعهدی نسبت به آنها ندارد، ادامه داد: شاید برخی ها تصور کنند که اگر روحانی این افراد را از بدنه دولت بیرون کند، خلاف شعار فراجناحی عمل کرده است، اما رئیس جمهور به آنها دو سال فرصت داد و این گونه نبود که داوری و قضاوت کند.

وی در پاسخ به اینکه کنار گذاشتن مدیران احمدی نژاد خلاف نیست، تاکید کرد: این موضوع مطرح است که اگر چنین اقدامی شود، مسئله که در خصوص انتخاب استاندار فارس رخ داد مجدد تکرار شود، اما اعتقاد دارد دولت در زمینه استانداری فارس قاطع عمل کرد و باید در زمینه مدیرانی که همراه دولت تدبیر و امید نیستند نیز قاطعانه برخورد کند.



تاریخ انتشار : 9 شهریور 1394 03:09



» اخبار مرتبط:

  • یکه تازی مدیران حامی بزرگواری در کهگیلویه/چراغ سبز به مخالفان اعتدال
  • انتصاب مدیران در کهگیلویه و بویراحمد باندی و منطقه‌ای نیست
  • دفاع بزرگواری از دولت احمدی نژاد/واکنش به آمار های دکتر روحانی
  • مشایی:از غیبت احمدی‌نژاد بی‌‌اطلاعم
  • شوخی معنادار روحانی با احمدی‌نژاد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler