مشروح اخبار


» رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج درآیین تجلیل از پزشکان و بهورزان شهرستان باشت :" نظام سلامت مبتنی بر کار گروهی است "+عکس



آیین تجلیل از پزشکان و بهورزان شهرستان باشت با حضور فرماندار، رئیس، معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد .


" نظام سلامت مبتنی بر کار گروهی است "

آیین تجلیل از پزشکان و بهورزان شهرستان باشت با حضور فرماندار، رئیس، معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد .

به گزارش راک نیوز ،  رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در این مراسم از زحمات تمامی دست‌اندرکاران جامعه سلامت تقدیر و تشکر کرد و گفت: نظام سلامت مبتنی بر کار گروهی است و در سطح‌بندی نظام سلامت فعالیت‌ها مکمل هم هستند . رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لزوم افزایش سطح تحصیلی بهورزان را ضروری دانست و افزود : سطح بکارگیری بهورزان از سیکل به فوق دیپلم و کارشناس رسیده و لازم است این مسیر ادامه پیدا کند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی  یاسوج درآیین تجلیل از پزشکان و بهورزان شهرستان باشت :" نظام سلامت مبتنی بر کار گروهی است "+عکس

رضا چمن با بیان اینکه بهورزان در خط مقدم پیشگیری از بیماری ها قرار گرفته اند، یادآور شد : با کارگروهی صورت گرفته شده، شاخص های سلامت شهرستان از متوسط استانی بالاتر رفته و لازم است این رویه با جدیت ادامه داشته باشد . در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیری از زحمات بهورزان و پزشکان تقدیر و تشکر شد.

گزارش:(زینب.محمدی)

 



تاریخ انتشار : 22 شهریور 1394, 01:18



» اخبار مرتبط:

  • شورای مرکزی بهورزان کهگیلویه انتخاب شدند
  • تجلیل از 30 بهورز نمونه شهرستان کهگیلویه
  • رضاچمن دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمدراتحویل گرفت
  • تجلیل از پزشکان استان کهگیلویه و بویراحمد
  • انجمن پزشکان عمومی فارس را به رسمیت نمی شناسیم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟