مشروح اخبار


» رئیس جدید بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد



ظهر امروز نشست قشر بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست سردار بوعلی با اشاره به اهمیت و جایگاه هر یک از اقشار بسیجی اظهار کرد: هر کدام در جامعه برای بصیرت‌افزایی و نهادینه کردن ارزش‌ها و آرمان‌ها وظایفی بر عهده داشته و در قالب بسیج منشأ خدمت هستند.

 


ظهر امروز نشست قشر بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ، در این نشست سردار بوعلی با اشاره به اهمیت و جایگاه هر یک از اقشار بسیجی اظهار کرد: هر کدام در جامعه برای بصیرت‌افزایی و نهادینه کردن ارزش‌ها و آرمان‌ها وظایفی بر عهده داشته و در قالب بسیج منشأ خدمت هستند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: بسیج رسانه یکی از اقشار مهم بسیج به شمار می‌رود که رسالت بزرگی را برای بصیرت‌افزایی در سطح جامعه و اطلاع‌رسانی بر عهده دارد.

این فرمانده ارشد نظامی گفت: به همین خاطر برای بسیج رسانه در استان و کارکرد آن اهمیت زیادی در سپاه فتح قائل هستیم و امروز بسیج رسانه یکی از فراگیرترین اقشار بسیج در استان ما به شمار می‌رود.

در ادامه قربانعلی حسن‌زاده رئیس جدید بسیج رسانه استان با بیان عملکرد خوب رسانه‌ها در پوشش اخبار برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد از تعامل با رسانه‌ها برای رسیدن به اهداف اصلی بسیج رسانه سخن به میان آورد.

سپس محمدلطیف ارجمند مسئول سابق بسیج رسانه استان با بیان اینکه یکی از بهترین برهه‌های کاری ما در بسیج رسانه استان شکل گرفت، اظهار کرد: در این مدت اقدامات خوبی در بسیج رسانه استان در زمینه‌های مختلف شکل گرفت و برنامه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف داشتیم که این راه در دوره سرهنگ حسن‌زاده تداوم پیدا خواهد کرد.

در پایان مراسم از خدمات محمدلطیف ارجمند مسئول سابق بسیج رسانه استان قدردانی و قربانعلی حسن‌زاده رسما به عنوان رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

همچنین طی حکمی از سوی سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، محمدلطیف ارجمند به عنوان رئیس بسیج دانش‌آموزی استان منصوب شد.

 



تاریخ انتشار : 30 شهریور 1394 18:46



» اخبار مرتبط:

  • رسانه معاند با نظام در استان نداریم/رسانه استان مدیران بومی را حمایت کنند.
  • برگزاری همایش بین ‌المللی "بسیج و رسانه" در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش 16درصدی دانشجویان بسیجی در کهگیلویه وبویراحمد نسبت به میانگین کشوری
  • انتصاب فرمانده بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد
  • بسیج رسانه در کهگیلویه و بویراحمد عضوگیری می‌کند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام