مشروح اخبار


» اشک‌ریزان پرسپولیسی‌های شوک‌زده جلوی بیمارستان آتیه /بازیکنان پرسپولیس بر بالین کاپیتان +تصاویر



ورودی بیمارستان آتیه هواداران پرسپولیس جمع شده اند و در لابی بیمارستان هم تقریبا تمام ستاره های تیم جمع شدند.

 

 مسئولان، بازیکنان و همه آنهایی که صبح را با خبر درگذشت هادی نوروزی آغاز کردن با چشمانی گریان به بیمارستان آتیه آمدند و ناباورانه در جستجوی چرایی علت درگذشت هادی نوروزی ، کاپیتان جوان پرسپولیس هستند. باور اینکه هادی چرا و چطور رفته برای شان سخت است.

 

هادی که دو فرزند داشت شب گذشته دچار شوک تنفسی شد و همسرش او را به بیمارستان آتیه انتقال داد اما تلاش پزشکان برای نجات جانش بی نتیجه ماند.

 

از بامداد پنجشنبه که این خبر رسانه ای شد ، شوکی فوتبال ایران را فرا گرفته ، در اینستاگرام بسیاری از هواداران پرسپولیس پیغام گذاشتند و پای آخرین پست احمدرضا عابدزاده ، واویلایی  به راه افتاده است.

به گزارش راک نیوز ، بازیکنان پرسپولیس به محض اطلاع از خبر دلخراش صبح امروز خود را به بیمارستان آتیه می رسانند . در حال حاضر کریم باقری ، محسن بنگر ، مهرداد کفشگری، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان و... بازیکنانی هستند که برای تسلیت به خانواده نوروزی خود را به بیمارستان رسانده اند . حال آنها البته توصیف شدنی نیست

اشک‌ریزان پرسپولیسی‌های شوک‌زده جلوی بیمارستان آتیه /بازیکنان پرسپولیس بر بالین کاپیتان +تصاویر
اشک‌ریزان پرسپولیسی‌های شوک‌زده جلوی بیمارستان آتیه /بازیکنان پرسپولیس بر بالین کاپیتان +تصاویر
اشک‌ریزان پرسپولیسی‌های شوک‌زده جلوی بیمارستان آتیه /بازیکنان پرسپولیس بر بالین کاپیتان +تصاویر
اشک‌ریزان پرسپولیسی‌های شوک‌زده جلوی بیمارستان آتیه /بازیکنان پرسپولیس بر بالین کاپیتان +تصاویر
دقایقی پیش محمود خوردبین درگفتگو با شبکه خبر از انتقال پیکرکاپیتان پرسپولیس به پزشکی قانونی خبرداد.
سرپرست پرسپولیس افزود :  پس از انجام مراحل پزشکی قانونی جسد هاد ی نوروزی به زادگاهش در شمال کشور انتقال داده میشود.

علی پروین در پی درگذشت هادی نوروزی مهاجم تیم پرسپولیس گفت: هادی واقعا پسر خوبی بود و خیلی زود از بین ما رفت. من از وقتی این خبر را شنیده‌ام شوکه شده‌ام.

وی افزود: یک پسر شایسته از جمع پرسپولیسی‌ها کم شد. هیچ‌کس از هادی بدی ندیده بود. من این ضایعه را تسلیت می‌گویم.

 

 

هادی نوروزی با خبر فوتش فوتبال ایران را عزادار کرده و اهالی فوتبال به فراخور و دسترسی به این ضایعه واکنش نشان داده اند. بازیکنان استقلال نیز با حضور در منزل کاپیتان پرسپولیس به خانواده او تسلیت می گویند. در حال حاضر احمدرضا عابدزاده ، فرشاد پیوس ، میثاق معمارزاده و... نیز در خانه نوروزی حاضرند .

در حال حاضر فضای غیرقابل توصیفی در طبقه اول باشگاه حاکم است و بازیکنان با بهت به عزاداری و گریه مشغولند.

بازیکنان تیم ملی و بخصوص پرسپولیسی ها تحت تاثیر این خبر تلخ قرار دارند. رامین رضائیان که دوست نزدیک نوروزی به حساب می آید، با شنیدن این خبر به شدت منقلب شده و هم تیمی ها به آرام کردن و مشغولند.

تاکنون چهره هایی مثل علی دایی، امیر قلعه نویی، یحیی گل محمدی، علیرضا منصوریان، سهراب بختیاری زاده، دراگان اسکوچیچ،حسین هدایتی، رضا حقیقی، جواد نکونام، باشگاه استقلال خوزستان، فرهاد کاظمی،ادموند بزیک، مهرداد میناوند، حمید درخشان، عبدالله ویسی، حسین فرکی، سیاوش بختیاری زاده، فیروز کریمی، محمد خاکپور، امیر عابدینی، علی فتح الله زاده، افشین پیروانی، محمد نوری و ... این ضایعه را به جامعه فوتبال تسلیت گفته اند.

بهرام افشارزاده با انتشار پیامی درگذشت هادی نوروزی کاپیتان باشگاه پرسپولیس را تسلیت گفت.

 

متن این پیام در ادامه می آید:

 

انا لله و انا الیه راجعون

 

ضایعه درگذشت هادی نوروزی کاپیتان محجوب، با اخلاق و متعصب تیم فوتبال پرسپولیس را خدمت خانواده وی، بازیکنان، مدیران و هواداران باشگاه پرسپولیس و همچنین جامعه فوتبال تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای او آمرزش و برای خانواده محترم و تمامی داغ دیدگان صبر جمیل مسئلت دارم.

 

 

کی روش که سابقه دعوت از هادی نوروزی به اردوهای تیم ملی دارد، کاپیتان پرسپولیس را با واژه هایی مثل دوست، برادر و یک هم تیمی خوب توصیف کرد تا در این غم همراه جامعه فوتبال باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راک نیوز ،مراسم تشیع پیکر زنده یاد هادی نوروزی کاپیتان متعصب و فقید پرسپولیس فردا ساعت هشت صبح ابتدا در استادیوم آزادی تهران تشیع با حضور مربیان، بازیکنان، پیشکسوتان و هواداران تیم فوتبال پرسپولیس برگزار خواهد شد و سپس به زادگاهش شهرستان بابل منتقل خواهد شد.

 

هواداران عزیز از مراجعه به ورزشگاه درفشی فر، بیمارستان، منزل آن مرحوم و ... خود داری کنند.

این خبر درحال تکمیل شدن است....




تاریخ انتشار : 9 مهر 1394 12:53



» اخبار مرتبط:

  • حاشیه های تجمع هواداران پرسپولیس
  • شوخی علی دایی با یک بانوی شیرازی
  • مهدوی‌كیا عزادار شد
  • تقدیر باشگاه پرسپولیس از AFC
  • اخراجی‌های پرسپولیس مشخص شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler