مشروح اخبار


» رضایت 77 درصدی مردم شهرستان گچساران از عملکرد مرکز 110



سرهنگ علی‌کرم بازیان فرمانده ی نیروی انتظامی شهرستان گچساران در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های اصلی ناجا ایجاد ارتباط بیشتر با مردم بوده است.

علی‌کرم بازیان فرمانده ی نیروی انتظامی


رضایت 77 درصدی مردم شهرستان گچساران از عملکرد مرکز 110

سرهنگ علی‌کرم بازیان فرمانده ی نیروی انتظامی شهرستان گچساران در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های اصلی ناجا ایجاد ارتباط بیشتر با مردم بوده است.

به گزارش راک نیوز از دوگنبدان ، علی‌کرم بازیان فرمانده ی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه ارتباط پلیس با مردم ارتباطی تنگاتنگ بوده است، افزود: ارتباط هر چه بیشتر ناجا با مردم سبب افزایش اعتماد عمومی در جامعه می‌شود و مشارکت مردم با پلیس، کاهش جرائم در سطح شهرستان را به دنبال دارد.

علی‌کرم بازیان گفت: هفته ناجا فرصتی بوده تا عملکرد این دستگاه به مردم اطلاع‌رسانی شود

بازیان در ادامه عنوان کرد: امسال برنامه‌های مختلف و متنوعی در هفته ناجا در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال در هفته ناجا حدود 70 برنامه متنوع در گچساران اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: مراسم صبحگاه مشترک، دیدار با خانواده‌های شهدا و غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های هفته ناجا در گچساران است.

وی حضور در مساجد و مدارس، دیدار مردمی، دیدار با اصناف، نشست با معتمدان و ریش‌سفیدان، عیادت از بیماران و اهدای خون را از دیگر برنامه‌های هفته ناجا در شهرستان گچساران عنوان کرد.

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به اینکه در 6 ماهه نخست امسال 6 هزار و 280تماس با 110 این شهرستان انجام گرفته شده است، گفت: از این تعداد 2 هزار و 809 تماس عملیاتی بوده است.

بازیان با اشاره به اینکه در 6 ماهه نخست امسال 95 درصد شهروندان از نحوه پاسخگویی مرکز 110 گچساران رضایت داشته، افزود: در 6 ماهه نخست امسال 77 درصد مردم شهرستان از عملکرد مرکز 110 رضایت داشته‌اند.

گزارش :(زینب محمدی)

 



تاریخ انتشار : 12 مهر 1394 03:10



» اخبار مرتبط:

  • فرمانده ناجا به استان فارس سفر می‌کند + برنامه‌ها
  • تلاش موثر نیروی انتظامی گچساران درکاهش 28 درصدی سرقت
  • تشریح برنامه‌های هفته ناجا در نشست خبری فرمانده انتظامی کهگیلویه
  • افزایش 450 درصدی کشف سرقت در گچساران
  • افزایش 68 درصدی دستگیری سارقان در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler