مشروح اخبار


» تشیع پیکردکتر سید ابراهیم جباری فر درمرکز استان کهگیلویه وبویراحمد



مراسم تشییع مهاجر الی الله دکتر سید ابراهیم جباری فر که ازجان باختگان حوادث حج امسال بود ساعت 9 صبح  روزچهاشنبه از جلوی کانون بسیج به طرف میدان هفت تیر تشییع وسپس برای خاکسپاری به اصفهان منتقل می شود.


مراسم تشییع مهاجر الی الله دکتر سید ابراهیم جباری فر که ازجان باختگان حوادث حج امسال بود فردا ساعت 9 صبح از جلوی کانون بسیج به طرف میدان هفت تیر تشییع وسپس برای خاکسپاری به اصفهان منتقل می شود.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ، حاج سید ابراهیم جباری فر در سال 1341 در یک خانواده مذهبی در روستای ده برافتاب متولد شد. وی در سال 61 در کنکور پزشکی ودر رشته دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران قبول شد. از سال 67 به دنبال فراخوان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای هیئت علمی انتخاب شد و از سال 75 تا 80 با طی کردن مدارج علمی وکسب امتیاز لازم به استادیاری و سپس در سال 91 به مقام استاد تمام ارتقا پپدا کرد. وی که نخستین استاد تمام دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بود ، بیش از 50 مقاله در مجلات پژوهشی وعلمی داخلی وبین المللی چاپ و 5 جلد کتاب نیز در زمینه های مختلف دندان پزشکی کودکان تالیف کرده است. سید ابراهیم جباری فر در حادثه سقوط جرثقیل در مسجد الحرام مصدوم و به علت عفونت ناشی از این حادثه دلخراش در لباس احرام به دیار باقی شتافت.

به گزاش راک نیوز ، حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی روز سه شنبه در نشست هماهنگی برگزاری این مراسم مکان آن را از مقابل کانون بسیج واقع در میدان امام حسین (ع) تا میدان هفتم تیر یاسوج اعلام کرد. وی افزود: در این مراسم برنامه هایی شامل سخنرانی، مداحی، مرثیه سرایی و اقامه نماز میت اجرا خواهد شد. میرمحمدی بیان کرد: سخنران این مراسم یکی از مسوولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد است. وی اظهار کرد: جنازه این حاجی جانباخته پس از تشییع و حدود ساعت 11 صبح فردا برای خاکسپاری در گلزار شهدای اصفهان به این شهر انتقال می یابد. حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی روز سه شنبه در نشست هماهنگی برگزاری این مراسم مکان آن را از مقابل کانون بسیج واقع در میدان امام حسین (ع) تا میدان هفتم تیر یاسوج اعلام کرد. وی افزود: در این مراسم برنامه هایی شامل سخنرانی، مداحی، مرثیه سرایی و اقامه نماز میت اجرا خواهد شد. میرمحمدی بیان کرد: سخنران این مراسم یکی از مسوولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد است. وی اظهار کرد: جنازه این حاجی جانباخته پس از تشییع و حدود ساعت 11 صبح فردا برای خاکسپاری در گلزار شهدای اصفهان به این شهر انتقال می یابد



تاریخ انتشار : 15 مهر 1394 02:51



» اخبار مرتبط:

  • معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خبرداد:زمان تشییع پیکر 15 جانب ...
  • یک پزشک ونخبه کهگیلویه و بویراحمدی در میان جان باختگان مکه+عکس
  • تشییع پنج شهید گمنام در کهگیلویه و بویراحمد
  • مراسم تشییع امام جمعه سابق گچساران آغاز شد
  • برنامه تشییع حضرت آیت الله ملک حسینی در شهرهای شیراز و یاسوج اعلام شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام