مشروح اخبار


» در مراسمي امدادگران بازنشسته کمیته امداد استان کهگیلویه وبویراحمدتجلیل شدند



مدير کل كميته امداد امام خميني (ره) استان، در آیین تجلیل و تکریم از بازنشستگان کمیته امداداستان، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین گفت: از تولد تا وفات هر بنده ای برابش برنامه ای تعریف شده است و تمامی مسائل و مسئولیت های دوران کاری در دوران بازنشستگی بیشتر می شود.

سیدغلامرضا متقی با بیان اینکه در دوران بازنشستگی...


کهگیلویه و بویراحمد- امدادگران بازنشسته کمیته امداد استان تجلیل شدند

در مراسمي از كاركنان و همكاران كميته امداد كه به افتخار بازنشستگي نايل آمده اند ، با حضور مدير كل كميته امداد و اعضاي شوراي معاونين كميته امداد استان تجليل شد.

به گزارش راک نیوز ، مدير کل كميته امداد امام خميني (ره) استان، در آیین تجلیل و تکریم از بازنشستگان کمیته امداداستان، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین گفت: از تولد تا وفات هر بنده ای برابش برنامه ای تعریف شده است و تمامی مسائل و مسئولیت های دوران کاری در دوران بازنشستگی بیشتر می شود.

سیدغلامرضا متقی با بیان اینکه در دوران بازنشستگی جوهره انسانی کمتر نمی شود، بیان داشت: مسئولیت و تکالیفی که خداوند بر دوش انسان قرار داده تا روز وفات ادامه دارد و انسان باید در زمان حیات در عرصه های مختلف تلاش نماید.

وی با اشاره به اینکه بازنشستگی بریدن از مسئولیت و خدمت و اجتماع نیست، اظهار کرد: ما از همفکری بازنشستگان این نهاد استقبال می کنیم و اميدواريم که با ادامه ارتباط خود با اين نهاد خدمتگزار،همچنان از تجربيات چند ساله شما در خدمت رساني به محرومين بهره مند باشيم.

متقی هدف از برگزاری این نشست را تقدیر و تشکر از زحمات بازنشستگان عنوان کرد و گفت: زحمات امدادگران پیشکسوت این نهاد که در خدمت رسانی به محرومین صورت گرفته با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.

وی به لزوم قدردانی از امدادگران بازنشسته اشاره کرد و تصریح کرد: امید است که ارتباط قلبی و فیزیکی ما همچنان حفظ شود و هرکاری که در توان ما باشد برای بازنششستگان این نهاد مقدس انجام می دهیم.

در ادامه این نشست تعدادی از بازنشستگان به بیان مشکلات خود پرداختند و خواستار رسیدگی در خصوص اشتغال فرزندان خود، اهداء تسهیلات، بیمه های تکمیلی و سایر مشکلات شدند.

در مراسمي  امدادگران بازنشسته کمیته امداد استان کهگیلویه وبویراحمدتجلیل شدند

در پايان اين مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از بازنشستگان حاضر در مراسم تجلیل شد./گزارش (زینب محمدی)



تاریخ انتشار : 27 مهر 1394 13:46



» اخبار مرتبط:

  • کسب رتبه اول کمیته امداد استان در اجرای طرح های اشتغال زایی در کشور
  • انتصاب رئیس دفتر مدیرکل کمیته امداد استان
  • استقرار اداره کمیته امداد در بخش سوق وسرفاریاب
  • کمیته امداد شهرستان کهگیلویه دستگاه برتر شد
  • رؤسای کمیته امداد شهرستان های بویراحمدو دهدشت معرفی شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler