مشروح اخبار


» فرکانس ها مثل مسئولان صداوسیما میلی به آمدن به کهگیلویه ندارند!



تاکنون اقدامی در جهت بهبود وضعیت و رفع مشکل انجام نشده است و معلوم نیست صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد که تنها اسمی از کهگیلویه را در رسانه خود یدک می‌کشد و در برنامه‌ها نام و یادی از شهرستان بزرگ کهگیلویه نمی‌کند تا کی زمینه رضایتمندی شهروندان از دیجیتال را فراهم خواهند کرد.


قطع شبکه دیجیتال از صبح امروز در نقاطی از شهرستان کهگیلویه باعث نارضایتی مردم از خدمات‌دهی این فرستنده ان هم در روز مسابقاه دربی شده است.

به گزارش راک نیوز از دهدشت ، با راه‌اندازی دیجیتال و پوشش‌دهی همگانی این تکنولوژی شهرستان کهگیلویه نیز از این قاعده مشتثنی نبوده و نسبت به راه‌اندازی این دریافت کننده اقدام کردند.

مردم با خرید دستگاه دیجیتال در صدد دریافت تصاویر با کیفیت بودند اما غافل از آن‌که دیجیتال هم مانند پروژه‌های عمرانی روی خوش به این دیار نشان نمی‌دهد و بارها خواهند گفت صد رحمت به شبکه‌های آنالوگ!

از ساعات اولیه صبح امروز دریافت برنامه‌های شبکه‌ دیجیتال شهرستان کهگیلویه با اختلال روبرو شده است.

قطع مکرر دیجیتال در این شهرستان سریال دنباله‌داری است که به محض ناپایداری هوا و با کوچکترین تغییرات جوی مردم این شهرستان را عذاب می‌دهد.

‌روزگار ناخوش تلویزیون در کهگیلویه از وقتی رقم خورده که فرستنده دیجیتال جای آنالوگ را گرفته است. شبکه‌های تلویزیون دیجیتال در این شهرستان حتی به وزش باد ملایم بهاری هم حساسیت نشان می‌دهند و صفحه تلویزیون جز «سیگنال وجود ندارد» چیزی به نمایش نمی‌گذارند.

این مشکل حتی در روزهایی که هوا صاف و آرام است هم وجود دارد و بعضی از شبکه‌ها قطع و وصل می‌شوند و در زمان بارندگی یا وزش باد همه شبکه‌ها میلشان می‎کشد با هم قطع می‌شوند.

معضل قطعی مکرر شبکه‌های دیجیتال بارها و بارها  به گوش مسئولان امر رسید اما تاکنون اقدامی در جهت بهبود وضعیت و رفع مشکل انجام نشده است و معلوم نیست صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد که تنها اسمی از کهگیلویه را در رسانه خود یدک می‌کشد و در برنامه‌ها نام و یادی از شهرستان بزرگ کهگیلویه نمی‌کند تا کی زمینه رضایتمندی شهروندان از دیجیتال را فراهم خواهند کرد.

گفتنی است، مسئولان صدا و سیمای استان پیش از این در واکنش به اعتراض مردم از این وضعیت مشکل دیجیتال کهگیلویه را نوسانات برق در فرستنده دیجیتال واقع در کوه سیاه عنوان کرده بودند.

گزارش:طیبه سعادتی نیک

 



تاریخ انتشار : 8 آبان 1394 22:16



» اخبار مرتبط:

  • راه‌اندازی فرستنده دیجیتالی در دیشموک و چاروسا
  • سرفاریاب چشم انتظار شبکه دیجیتال!
  • هشدار حجازی به مسئولین "دنا"رسید/هفته اینده دیجیتال ببینید
  • 90 درصد پوشش تلویزیونی کهگیلویه و بویراحمد دیجیتالی می‌شود
  • افتتاح فرستنده دیجیتال کوه سیاه در اواخر خرداد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler