مشروح اخبار


» فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگیری متهم به قتل جوان یاسوجی پس از 2سال در اصفهان



سردار غلامعباس غلامزاده روز شنبه افزود: 19 اردیبهشت 92 جوانی 24 ساله در یک اقدام از قبل طراحی شده پس از تعقیب یک جوان 26 ساله او را جلوی درب منزل دامادشان با شلیک گلوله به قتل رساند و یک زن را نیز زخمی کرد.
وی بیان کرد: بر اساس اظهارات شاهدان عینی این متهم...


فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردی که متهم است در سال 92 جوانی را در یاسوج به قتل رساند و فرار کرد پس از دو سال و نیم از سوی ماموران پلیس امنیت عمومی این استان در شهر اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ، سردار غلامعباس غلامزاده روز شنبه افزود: 19 اردیبهشت 92 جوانی 24 ساله در یک اقدام از قبل طراحی شده پس از تعقیب یک جوان 26 ساله او را جلوی درب منزل دامادشان با شلیک گلوله به قتل رساند و یک زن را نیز زخمی کرد.
وی بیان کرد: بر اساس اظهارات شاهدان عینی این متهم با یک دستگاه خودروی پژو 405 از محل حادثه متواری شد.
غلامزاده اظهار کرد: با مراجعه ماموران پلیس امنیت عمومی کهگیلویه و بویراحمد به محل حادثه شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت و در تحقیقات انجام شده مشخص شد که قاتل با انگیزه انتقام از مقتول که او را در فوت برادر خود مقصر می دانست این جنایت را مرتکب شده است.
وی عنوان کرد: از زمان وقوع این حادثه تیمی مجرب از ماموران پلیس امنیت عمومی کهگیلویه و بویراحمد پس از هماهنگی با مراجع قضایی استان تعقیب و مراقبت های گسترده ای را در شهرهای مختلف کشور برای دستگیری این قاتل انجام دادند.
غلامزاده ابراز داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی کهگیلویه و بویراحمد پس از شناسایی محل اختفای قاتل در شهر اصفهان در یک عملیات پلیسی او را به همراه فردی دیگر در یک منزل دستگیر و از آنان یک قبضه اسلحه کمری، پنج تیر فشنگ مربوطه و یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.
وی افزود: متهم دستگیر شده پس از انتقال متهم به پلیس امنیت عمومی کهگیلویه و بویراحمد به بزه انتسابی خود و نحوه وقوع قتل اعتراف کرد و پس از تحویل به مراجع قضایی این استان روانه زندان شد. 

/منبع :پلیس



تاریخ انتشار : 10 آبان 1394 02:32



» اخبار مرتبط:

  • شناسایی وبازداشت توزیع کننده شربت های مسموم در کهگیلویه و بویراحمد در برازج ...
  • "م- د" در درگیری مسلحانه باماموران پلیس دریاسوج کشته شد
  • فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:دستگیری سرکرده باند راهزنا ...
  • دو بدهکار میلیاردی کهگیلویه و بویراحمد که به تهران گریخته بودند،دستگیر شدند
  • قاتل فراری کهگیلویه و بویراحمد در شیراز دستگیر شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler