مشروح اخبار


» فرماندار برتر در راه تهران



: در مراسمی که روز چهارشنبه آینده در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد، از فرمانداران نمونه کشور  در این راستا تجلیل می‌شود.به گزارش خبرنگار راک نیوز ،در این مراسم از فرماندار نمونه شهرستان ...

 به گزارش راک نیوز:سید محمود داربام در گفت‌وگو با  فارس در کهگیلویه اظهار داشت: فرماندار کهگیلویه به عنوان رئیس برتر انجمن کتابخانه‌های عمومی کشور شناخته شد.

رئیس روابط عمومی فرمانداری شهرستان کهگیلویه اضافه کرد: در مراسمی که روز چهارشنبه آینده در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد، از فرمانداران نمونه کشور از جمله سید ناصر رضایی فرماندار کهگیلویه در این راستا تجلیل می‌شود.

داربام تلاش بی‌وقفه در جهت توسعه کمی و کیفی کتابخانه‌های عمومی شهرستان و همچنین تکیه بر کار فرهنگی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها را از رویکردهای اصلی فرماندار کهگیلویه در راستای بسط فرهنگ کتابخوانی دانست و افزود: کمیت و کیفیت مصوبات، افزایش اعضای کتابخانه، افزایش تعداد مراجعین، رضایت‌مندی مراجعین، خدمات‌رسانی مفید کتابخانه‌ها و شرکت در مسابقات اینترنتی و مکتوب از شاخص‌ها و معیارهای اصلی انتخاب رؤسای برتر انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی کشور است.

رئیس روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه استقرار 60 باب کتابخانه باز در نهادها و دستگاه‌های شهرستان را از دیگر اقدامات فرماندار در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی عنوان کرد و بیان داشت: توسعه و تجهیز کتابخانه باز فرمانداری با بیش از یک‌هزار و 800 عنوان کتاب از دیگر ابتکارات فرماندار فرهنگی کهگیلویه بود.

داربام در ادامه سخنان خود برگزاری جلسات متعدد فرماندار با رؤسای دانشگاه‌های دهدشت را از عوامل موثر در بسترسازی برای مطالعه و کتابخوانی در شهرستان بیان کرد.

وی افزود: هم‌اکنون 11 باب کتابخانه عمومی در سطح شهرستان کهگیلویه وجود دارد که 3 باب از آنها در روستا‌های راک، درغک و جاورده واقع شده‌اند.



تاریخ انتشار : 27 تیر 1391 22:22



» اخبار مرتبط:

  • انتصاب در حوزه استانداری کهگیلویه وبویراحمد
  • ریزش 43درصدی اعضاء فعال کتابخانه های عمومی کهگیلویه
  • راه‌اندازی کتابخانه شبستان در مساجد شهرستان دیر
  • اعتراف فرماندار به شایستگی های" داربام"
  • معرفی برگزیدگان مسابقه خاطره‌نویسی نوروزی کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام