مشروح اخبار


» جمعه پر امید دهدشتی ها/روز فرهنگی کهگلیویه برگزار شد+تصاویر



این برنامه ها با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با اجرای برنامه های مختلف نمایشگاه نقاشی، شاهنامه خوانی، شعر و تئاتر با حضور چشمگیر شهروندان برای اولین بار برگزار شد.
فرماندار کهگیلویه در این آیین با اشاره به سابقه تاریخی کهگیلویه گفت: کهگیلویه بزرگ...


روز فرهنگی شهرستان کهگیلویه جمعه شب در میدان مرکزی با حضور مسئولان و جمع زیادی از مردم و با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی وهنری برگزار شد.

به گزارش راک نیوز از دهدشت ، سرزمین کهن و غنی ازپتانسیل های علمی وفرهنگی کهگیلویه پس از دلمردگی های فراوان ،شبی را با خاطرات خوب سپری نمود.

براساس این گزارش ، این برنامه ها با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با اجرای برنامه های مختلف نمایشگاه نقاشی، شاهنامه خوانی، شعر و تئاتر با حضور چشمگیر شهروندان  دهدشتی ودراقدامی نیکو برای اولین بار برگزار شد.
ارشدترین مسئول اجرایی دولت تدبیر درکهگیلویه در این آیین با اشاره به سابقه تاریخی کهگیلویه گفت: کهگیلویه بزرگ در دوران تاریخی گذشته با توجه به وجود کاروانسراهای بافت تاریخی دهدشت مرکز تجاری برای کشورهای دیگر بود.
علی پوزش با اشاره به نقش مهم برنامه های فرهنگی در احیای فرهنگ سنتی و ترویج آن در جامعه افزود: باید برنامه های فرهنگی بصورت مستمر از سوی نهادهای متولی اجرا شود.
فرماندارکهگیلویه با بیان اینکه اجرای برنامه های فرهنگی بدون اعتبار قابلیت اجرایی ندارند اظهارکرد: اعتبارات حوزه فرهنگی در سال جاری در سطح استان افزایش خوبی داشته است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه نیز در این آیین گفت: روز فرهنگی کهگیلویه به مناسبت روز شورای فرهنگی عمومی برای اولین بار در سطح شهرستان برگزار شد.
ایرج کاظمی اجرای برنامه های فرهنگی را نیازمند حمایت نهادها ذکر کرد و افزود: گروه های هنری و فرهنگی کهگیلویه ظرفیت مناسبی برای ارائه خدمات لازم و توسعه این شهرستان دارند.
وی اظهارکرد: با برنامه ریزی های انجام شده و حمایت سایر نهادها حوزه فرهنگی هنری ارشاد فعالیت خود را در راستای ترویج فرهنگ های سنتی و بومی افزایش خواهد داد.

 





اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در میدان مرکزی شهری که مدت‌هاست راکد و دلمرده شده و هیجان و نشاطی در آن نبوده است امید تازه‌ای به شهروندان بخشید و فضایی نشاط‌آور در پارکی که تنها محل قرار سالخوردگان برای بازی منچ بود ایجاد کرد.



تاریخ انتشار : 16 آبان 1394 13:02



» اخبار مرتبط:

  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه منصوب شد+تصاویر
  • مشارکت دانشگاه یاسوج در دومین آیین انتخاب کتاب سال استان کهگیلویه وبویراحمد
  • برگزاری جشنواره شعر با عنوان هفته شعر زاگرس در کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد با برنامه‌های متنوع میزبان هفته میراث فرهنگی است
  • 790میلیون ریال به کانونهای مساجد کهگیلویه و بویراحمد اختصاص می یابد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام