مشروح اخبار


» فرمانده سپاه گچساران:خبرنگاران و اصحاب رسانه سربازان نظام جمهوری اسلامی در جنگ نرم و دیده بانانی هستند که نقاط کور را می بینند.



 فرمانده سپاه گچساران با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان، خاطرنشان کرد : در هفته بسیج 56 برنامه در قالب 26 عنوان در این شهرستان اجرا می‌شود. انصاری با اشاره به برگزاری همایش "حماسه حضور" در هفته بسیج در گچساران، افزود: این همایش ساعت


فرمانده سپاه گچساران:خبرنگاران و اصحاب رسانه سربازان نظام جمهوری اسلامی در جنگ نرم و دیده بانانی هستند که نقاط کور را می بینند.

به گزارش راک نیوز از گچساران ، سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه سربازان نظام جمهوری اسلامی در جنگ نرم و دیده بانانی هستند که نقاط کور را می بینند. جهانگیر انصاری در ادامه تصریح کرد: در عرصه ی جنگ نرم شناسایی دشمن به مراتب سخت تر از عرصه ی جنگ سخت می باشد. وی بیان کرد: از همه خبرنگاران و اصحاب رسانه که در انعکاس اخبار سپاه گچساران تلاش و همکاری می‌کنند به ویژه از تلاش آن‌ها در انعکاس مطلوب رزمایش بزرگ "یاوران ولایت" تقدیر و تشکر می‌کنیم. فرمانده سپاه گچساران با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان، خاطرنشان کرد : در هفته بسیج 56 برنامه در قالب 26 عنوان در این شهرستان اجرا می‌شود. انصاری با اشاره به برگزاری همایش "حماسه حضور" در هفته بسیج در گچساران، افزود: این همایش ساعت 9 صبح روز 5 آذرماه در سالن پدخندق شهرستان با حضور بسیجیان برگزار می‌شود. وی از برپایی بیمارستان صحرایی به مناسبت هفته بسیج در منطقه محروم گچساران خبر داد و افزود: این بیمارستان صحرایی به مدت 5 روز در منطقه محروم باباکلان برپا می‌شود. فرمانده سپاه گچساران گفت: در بیمارستان صحرایی در منطقه باباکلان با امکانات و تجهیزات پزشکی شبکه بهداشت و درمان، بهداشت و درمان نفت و گاز و هلال احمر شهرستان گچساران خدمات پزشکی به روستائیان ارائه می‌شود. انصاری خاطرنشان کرد: در هفته بسیج برنامه‌هایی هم‌چون ملاقات چهره به چهره بسیجیان با فرمانده سپاه شهرستان، یادواره‌های شهدا در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت،برپایی نمایشگاه مقاومت اقتصادی، محفل انس با قرآن کریم برگزار می‌شود. وی عنوان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی، صبحگاه مشترک دانش‌آموزی در مدارس با حضور پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس، برگزاری مراسم دعای ندبه، دعای کمیل، مسابقات فرهنگی و ورزشی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان گچساران است. انصاری در پایان از تکمیل پروژه استخر بسیج در شهرستان گچساران خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان از محل سازمان بسیج کشوری در کنار حوزه حضرت زینب(س) شروع شده که تاکنون   80درصد پیشرفت داشته و تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

گزارش:(زینب محمدی)

 



تاریخ انتشار : 28 آبان 1394 03:41



» اخبار مرتبط:

  • رضایت 77 درصدی مردم شهرستان گچساران از عملکرد مرکز 110
  • انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران :پروژه هایی که در مجامع گچساران طرح می شو ...
  • پهباد گچسارانی در هفته بسیج به پرواز در می آید
  • برنامه‌های هفته بسیج کهگیلویه تشریح شد
  • تمام کارکنان ادارات گچساران بسیجی هستند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler