مشروح اخبار


» عضو مجمع نیروهای خط امام:فتنه‌گران همایش‌های قانونی را بر هم می زنند



یک عضو مجمع نیروهای خط امام (ره) گفت:‌ فتنه‌گران کسانی هستند که همایش‌های قانونی و مجوز‌دار را بر هم می‌زنند و می‌خواهند با این رفتارها جامعه را به سوی تک صدایی ببرند.

وی با بیان اینکه سران سه قوه باید برخورد قاطعانه‌ای با تعرض عده ای به همایش‌های قانونی داشته باشند اظهار کرد:


 یک عضو مجمع نیروهای خط امام (ره) گفت:‌ فتنه‌گران کسانی هستند که همایش‌های قانونی و مجوز‌دار را بر هم می‌زنند و می‌خواهند با این رفتارها جامعه را به سوی تک صدایی ببرند.

 

به گزارش راک نیوز ، قاسم مهرزاد صدقیانی  با بیان اینکه سران سه قوه باید برخورد قاطعانه‌ای با تعرض عده ای به همایش‌های قانونی داشته باشند اظهار کرد: عده‌ای در گذشته به جریان بزرگی که به نام اصلاح‌طلبی شناخته می‌شود و امروز نیز در چارچوب اسلام و قانون اساسی قصد فعالیت دارد، انگ فتنه‌گر زدند‌، در حالی که در حال حاضر با رخ دادن وقایع ورامین و نیز حادثه‌ای که در شیراز برای آقای مطهری پیش آمد، مشخص شده است که فتنه‌گر چه کسی است.

 

وی ادامه داد: جریانی که در ورامین با همراهی یک نماینده مجلس ،‌دست به تهدید و آشوب زده است ادامه همان جریانی است که در سال های گذشته با ایجاد ناامنی در تهران، مسأله را به نام جناح مقابلش تمام کرده بود.

 

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه عده‌ای قصد دارند کشور را همواره در شرایط بحرانی نگه دارند، اظهار کرد: در شرایطی که کشورمان درمنطقه ای قرار گرفته است که در هر گوشه آن جنگی در حال وقوع است، عده ای در داخل کشور به دنبال ایجاد ناامنی در آستانه انتخابات و بحرانی کردن شرایط هستند و با حمله به همایش های قانونی اهداف خود را دنبال می‌کنند.

 

صدقیانی ادامه داد: این عده کسانی هستند که می خواهند با استبداد و چماق‌داری وضعیتی را شکل دهند که در آن فقط صدای خودشان شنیده شود.

 

وی در پایان تاکید کرد: ارگان‌های مسؤول در این زمینه باید قاطعانه تصمیم‌گیری کنند تا کسی حق نداشته باشد پس از این به همایش‌های قانون تعرض کند. مگر اصلاح طلبان چه کار کرده اند که عده ای به خود اجازه می‌دهند با تجمعات قانونی آن‌ها برخورد کنند؟ 

 

+ایسنا



تاریخ انتشار : 9 آذر 1394 12:46



» اخبار مرتبط:

  • اگر،"فائزه "برای پیروزی اصلاح طلبان درانتخابات مجلس
  • شوخی یک روزنامه با نمایندگان مجلس: کاش استاند‌ار ما عوض شد‌ه بود‌
  • آغاز همایش نشست فصلی پزشکی قانونی کشور در یاسوج
  • هشدار امام جمعه شهر سوق به استاندار کهگیلویه وبویراحمد!
  • امام‌ جمعه موقت شیراز: هادی غفاری با لباس مبدل از شیراز فرار کرد/ اگر فرار ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler