مشروح اخبار


» لاهوتی درنشست خصوصی اصلاح طلبان:در وفای به عهد و پیمان اهل خدعه و خیانت نیستم



آنچه بیش از همه باعث خرسندی و ایجاد روحیه امید در فعالان سیاسی شهرستان گردیدجمع بندی نتایج این همایش درنشست خصوصی بعد از شامی بود که به افتخار جناب مهندس صوفی وزیردولت اصلاحات واستاندار اسبق استان کهگیلویه وبویراحمد وبا حضور آقای خواجوی نایب ریس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان وتعدادی از چهره های شاخص وشناخته شده اصلاحات کهگیلویه بزرگ درفضایی بسیار صمیمی ومملو ازمحبت ودوستی وسرشاراز عشق وایثاربرگزار گردید.


به گزارش (محسن تباری)خبرنگار راک نیوز از کهگیلویه ،  همایش فوق العاده حزب تازه تاسیس ندا با عنوان اصلاح طلبان ، وفاق و مجلس دهم و با حضور مهندس علی صوفی استاندار اسبق استان و وزیر تعاون در دولت اصلاحات بود . ولی با توجه به امکانات و محدودیت های قانونی به ناچار جلسه در فضایی مسقف که ظرفیت پذیرایی بیش از ۸۰۰نفررانداشت برگزار گردید .همانگونه که پیش بینی می شد خیابان های اطراف و جلوی درب های ورودی مملو از جماعتی بود که آمده بودند تا هم در سرنوشت سیاسی خود سهیم باشند وهم اشتیاق خود به وحدت اصلاح طلبان را فریاد بزنند، این مهم انتظامات جلسه را بر آن داشت که حضور در جلسه تنها با دعوت نامه کتبی میسر باشد که احتمالا رنجش خاطر بعضی افراد را در پی داشت اما بدیهی است که سالن گنجایش میزبانی جمعیت سه برابر خود را نداشت .

اکثر نیروهای شاخص و استخوان دار جریان اصلاح طلب و طیف وسیعی از بزرگان اردوگاه اصول گرایان معتدل در این متینگ سیاسی تشریف داشتند. نظم حاکم بر جلسه ، نبوغ فکری حضار، ابتکار و خلاقیت متولیان و نفوذ کلامی رهبران سیاسی جریان را به اثبات می رساند.

حضور پدران سیاسی دوشق جبهه اصلاحات شهرستان، دکتر سید قادرلاهوتی و آقای محمود منطقیان در جلسه بیش از پیش بر وزن سیاسی و جایگاه بالای آن افزود. میهمان ویژه برنامه جناب آقای مهندس صوفی با نطق مناسب و متین خود راهکارهای لازم جهت توفیق در انتخابات پیش رو را یادآور گردید و با اشاره به ایثار جناب آقای دکتر عارف در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ و به تبع آن پیروزی دکتر حسن روحانی خواهان انعطاف رهبران سیاسی جریان و چنگ زدن به ریسمان واحد شدند.

ولی آنچه بیش از همه باعث خرسندی و ایجاد روحیه امید در فعالان سیاسی شهرستان گردیدجمع بندی نتایج این همایش درنشست خصوصی بعد از شامی بود که به افتخار جناب مهندس صوفی وزیردولت اصلاحات واستاندار اسبق استان کهگیلویه وبویراحمد وبا حضور آقای خواجوی نایب ریس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان وتعدادی از چهره های شاخص وشناخته شده اصلاحات کهگیلویه بزرگ درفضایی بسیار صمیمی ومملو ازمحبت ودوستی وسرشاراز عشق وایثاربرگزار گردید.

که ابتدا مهندس صوفی به تفصیل به اهمیت وحدت وضرورت اتحاد سخن گفت دست آورد همایش را عالی توصیف کرده ونگاه اصلاح طلبان وتجربه های تلخ شکست انتخابات۸۴ را نتیجه اختلاف وموفقیت در سال ۹۲ را محصول وحدت دانست وخواهان ایثار عارف گونه ازبزرگان وکاندیدای این دور از انتخابات شدند در ادامه آقای دکتر لاهوتی در حالی که در کنار آقای منطقیان نشسته بود در قالب جملات ادیبانه و اشعار حکیمانه صراحتاً اعلام نمود همه مرا خوب میشناسید و می دانید در وفای به عهد و پیمان اهل خدعه و خیانت نیستم . اگر من و آقای منطقیان هردو از فیلتر شورای نگهبان گذشتیم سعی می کنیم اخلاق عارفی را رعایت کنیم . اگر یک نفرمان تایید شدیم که تکلیف مشخص است اما اگر هردو رد شدیم دیگر مثل دور قبل معطل نمی مانیم و اتلاف وقت نمی کنیم و سریعاً کاندیدای جایگزین را از میان تایید شدگان انتخاب می نمائیم . سخنان این استاد دانشگاه وکاندیدای احتمالی این دور از انتخابات چنان جذاب، غنی، حساب شده و عارفانه بودند که تعجب و تحسین همه را در پی داشت و آقای منطقیان نیزبا تمثیلی بسیار زیبا بر این گفتار مهر تایید زدند این فضای صمیمی وعارفانه حاضرین در جلسه را سر ذوق آورد که در نهایت با شعر وشعرخوانی این روحیه ایثار وگذشت به همه انتقال یافت و با این بیت حافظ وصلوات حاضرین به پایان رسید.

معاشران گره از زلف یار باز کنید                     شبی خوش است به این قصه اش دراز کنید

حضور خلوت انس است ودوستان جمع اند           و”ان یکاد”بخوانید ودر فراز کنید

 



تاریخ انتشار : 18 آذر 1394 01:00



» اخبار مرتبط:

  • تازه ترین جزئیات نشست خصوصی اصلاح طلبان کهگیلویه با مهندس صوفی/ مدل عارف د ...
  • سفر وزیر دولت اصلاحات به کهگیلویه +رئوس برنامه ها(عکس)
  • شورای هماهنگی اصلاح طلبان بهبهان تشکیل جلسه داد
  • منطقیان آمدنی شد/سریال همیشگی منطقیان ،لاهوتی کلید خورد/ دوباره اصلاح طلبان ...
  • باقریان:اصلاح طلبان در این دوره پیروز انتخابات در کهگیلویه هستند
  • » اشتراک گزاری خبر

    • ح د

    • 18 آذر 1394 11:56
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو:
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • 0 خبر
    • 0 نظر
    ^
    دنیابهم بخوردتحت هیچ شرایطی هیچکدام حاضربه کناره گیری بنفع دیگری نبوده وروی گزینه دیگری هم به توافق نخواهندرسید
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler