مشروح اخبار


» رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:تذکر مکتوب به 2 کاندیدای انتخاباتی/ برخورد قانونی با راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی



حجت الاسلام و المسلمین مزارعی با تشریح اقدامات ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی استان کهگیلویه و بویراحمد از برخورد قانونی با متخلفان جرائم انتخاباتی خبرداد.


حجت الاسلام و المسلمین مزارعی با تشریح اقدامات ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی استان کهگیلویه و بویراحمد از برخورد قانونی با متخلفان جرائم انتخاباتی خبرداد.

به گزارش راک نیوز ،حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مزارعی با تشریح اقدامات ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی استان کهگیلویه و بویراحمد از برخورد قانونی با متخلفان جرائم انتخاباتی خبرداد و اظهارکرد: تا به امروز به 2 نفر از کاندیداهای انتخاباتی تذکر مکتوب داده شده است و در صورت تکرار تخلف پرونده قضایی برای آنان تشکیل می‌شود.

 

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد درادامه افزود: برخی از کاندیداهای انتخاباتی معروف در حوزه یاسوج با راه اندازی کارناوال های انتخاباتی موجب اخلال درنظم جامعه می شوند که با آنان برخورد قانونی صورت می گیرد.

 

وی با بیان اینکه زمان انتخابات هنوز شروع نشده است، ولی برخی از افراد به بهانه های مختلف و با حضور در مراسمات فاتحه و دید و بازدیدهای فامیلی و حزبی در جاده ها و خیابانهای شهری ترافیک ایجاد می کنند، به این افراد هشدار داد که با توجه به مصوبات پنجمین جلسه جرائم انتخاباتی در صورت مشاهده بیش از 10 خودرو، نامزد انتخابات مجرم تلقی شده، خودروها توقیف و صاحب خودرو به عنوان مباشر در جرم شناخته می‌شود.

 

وی اظهار کرد: با کسانی که در سایت‌ها، نشریات و شبکه‌های اجتماعی مسائل غیر اخلاقی و خلاف واقع را منتشر کنند حتما برخورد قضایی می‌شود.

 

برای آگاهی از آخرین اخبار انتخاباتی به کانال تلگرام ما در زیر بپیوندید...



تاریخ انتشار : 26 دی 1394 15:02



» اخبار مرتبط:

  • رییس کل دادگستری استان فارس :فعالیت نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی رصدمیش ...
  • یک کاندید مجلس درکهگیلویه بویراحمد به دلیل تخلف انتخاباتی به دادگاه معرفی ...
  • اقدام قانونی ستاد انتخابات شهرستان در برخورد با تخلف کاندیدای احتمالی
  • هشدار رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد؛ برخورد قاطع با هرگونه تخلف احتم ...
  • هر میتینگ انتخاباتی سبب اختلاف و دشمنی نمی‌شود.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler