مشروح اخبار


» بعد از گذشت 6 روز آب آشامیدنی به مردم قلعه رئیسی رسید



 بعد از سوخته شدن پمپ منبع آب شهری قلعه رئیسی که بیش از 6روز است که از این اتفاق می گذرد خوشبختانه با همت شبانه روزی مردم و پرسنل آب و فاضلاب شهری شهرستان کهگیلویه و قلعه رئیسی مشکل آب آشامیدنی شهر قلعه رئیسی برطرف شد.


به گزارش راک نیوز از چاروسا سید حسن آرمند، 

بعد از سوخته شدن پمپ منبع آب شهری قلعه رئیسی که بیش از 6روز است که از این اتفاق می گذرد خوشبختانه با همت شبانه روزی مردم و پرسنل آب و فاضلاب شهری شهرستان کهگیلویه و قلعه رئیسی مشکل آب آشامیدنی شهر قلعه رئیسی برطرف شد.

به علت نبود آب آشامیدنی برای مردم 5هزار نفری قلعه رئیسی مردم دیروز و امروز صبح با تانکر به مردم این شهر آب رسانی می کردند.

اما خوشبختانه با کمک و همت مسئولان آب و فاضلاب شهری شهرستان کهگیلویه و شهری قلعه رئیسی، اعضای شورای شهر و مردم و از حاشیه این مشکل حضور امام جمعه شهر قلعه رئیسی بود که تا اذان صبح کمک و در کنار کارکنان آب و فاضلاب شهری جهت نصب دوباره پمپ آب و آب رسانی به سطح شهر تلاش می کردند.

نادر صفاری اذعان داشت: به دلیل قطع و وصل مکرر برق شهری قلعه‌رئیسی و رعد و برقی که در چند روز گذشته به اثر بارندگی رخ داد، متاسفانه پمپ برقی منبع آب قلعه‌رئیسی سوخته شد.

رئیس آب و فاضلاب شهری شهرستان کهگیلویه یادآور شد: با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران در این اداره پمپ آب روز پنج‌شنبه روی منبع آب نصب شد که مجددا به علت نوسانات برق این پمپ سوخته شده بود که در صبح دیروز یک پمپ دیگر درخواست داده شد و نصب شد.

صفاری با بیان اینکه با تلاش‌های مردم و مسئولان مشکل پمپ برطرف شد خاطرنشان کرد: با تلاش هایی که توسط مردم و مسئولان و پرسنل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و شهری قلعه رئیسی ظهر امروز مشکل 6روزه مردم شهر قلعه رئیسی برطرف شد و سطح شهر از ظهر امروز آب رسانی شد.

وی با عذرخواهی از مردم شهر قلعه رئیسی جهت این مشکل اضافه کرد: مردم جهت رفع چنین مشکلاتی باید از قبل منبع ذخیره آب داشته باشند تا در مواقع ضروری از آن استفاده کرد.

 



تاریخ انتشار : 3 بهمن 1394 23:44



» اخبار مرتبط:

  • وضعیت بحرانی نبود آب آشامیدنی در قلعه رئیسی همچنان ادامه دارد
  • مشکل برق ورزشگاه قلعه رئیسی برطرف شود
  • علت ضبط نکردن خطبه های نماز جمعه "قلعه رئیسی" !
  • مشکل آب شرب قلعه رئیسی جدی است
  • سرپرست شهرداری قلعه رئیسی انتخاب ومنصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler