مشروح اخبار


» پیام فرماندار گچساران به مناسبت آغاز دهه فجر+عکس



عبدالرحیم رحیمی فرماندار شهرستان گچساران طی پیامی ضمن  دعوت از مردم جهت حضور در مراسمات جشن پیروزی و 22 بهمن آغاز دهه پرفروغ فجر را تبرگ گفتند.


پیام فرماندار گچساران به مناسبت آغاز دهه فجر+عکس

عبدالرحیم رحیمی فرماندار شهرستان گچساران طی پیامی ضمن  دعوت از مردم جهت حضور در مراسمات جشن پیروزی و 22 بهمن آغاز دهه پرفروغ فجر را تبرگ گفتند.

 بسمه رب الشهداء و الدصیقین

والفجر ولیال العشر

طلیعه فجر یادآور رشادت ها، دلیر مردی ها و خاطراتی است که ملت غیور و آزادی خواه ایران به رهبری حضرت امام خمینی(قدس ره) در برابر استبداد رژیم ستم شاهی از خودشان دادند.

رهبر کبیر انقلاب اسلامی از انقلاب اسلامی با عناوینی چون «معجزه قرن» و «انفجار نور» یاد کرده و همین کلمات برای توصیف عظمت و بزرگی این انقلاب کفایت می‌کند

به راستی که ملت غیور ایران اسلامی طی این سی و هفت سال عمر پر بار و با عظمت انقلاب اسلامی علی رغم انواع تهدیدها ،تحریم ها ،هشت سال جنگ نابرابر تحمیلی با تمام توان خود در برابر زورگوئیهای حکوتهای جبار و استکبار از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع نموده و خواهند نمود.

بدون شک رهنمودهای بی بدیل رهبر فرزانه انقلاب در همه مراحل و بحرانها و همچنین تلاشهای دولت تدبیر و امید طی سالهای اخیر قدرت و عظمت ایران و ایرانیان را بیش از بیش به جهانیان نشان داده و مردم نیز در این میان نقش اصلی و تعیین کننده را بر عهده داشتند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از مردم شهرستان گچساران بخاطر حضور حماسی خود در همه صحنه ها ، این ایام شکوهمند و افتخار آفرین را که مقارن شده است با برداشتن تحریمهای ظالمانه علیه کشورعزیزمان تبریک عرض کرده و به فال نیک می گیریم.

امیدوارم همچون گذشته  مردم  ولایتمدار با شرکت فعال در جشن ها و مراسمات به ویژه راهپیمایی 22 بهمن به همراه کودکان و نوجوانان شرکت نموده و ضمن تجدید میثاق با آرمانهای خمینی کبیر، با رهبری معظم انقلاب نیز تجدید بیعت نمائیم

عبدالرحیم رحیمی

فرماندار شهرستان گچساران

 

برای آگاهی لحظه به لحظه از مهم ترین اخبار به کانال تلگرام ما در زیر بپیوندید...



تاریخ انتشار : 12 بهمن 1394 17:01



» اخبار مرتبط:

  • ویژه برنامه های دهه ی فجر آموزش و پرورش گچساران تشریح شد + شعار سال
  • "نگاه جهانیان به حضور و مشارکت مردم در دو انتخابات پیش رو"
  • بیانیه‌ استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن‌
  • حضور حماسی مردم در راهپیمایی۲۲بهمن نشانه شکست تحریم‌های غرب بود
  • دیدار کارکنان دانشگاه پیام نور گچساران با خانواده شهدای انقلاب
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler