مشروح اخبار


» صدر نشینی نفت و گاز گچساران تداوم یافت+عکس



در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم های نفتی گچساران و امیدیه به تساوی رسیدند.

 رئیس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: امروز در ورزشگاه شهدای نفت گچساران دو تیم نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیحه بدون گل به تساوی کشیده شد.


صدر نشینی نفت و گاز گچساران تداوم یافت+عکس

در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم های نفتی گچساران و امیدیه به تساوی رسیدند.

 رئیس امور ورزش شرکتبهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: امروز در ورزشگاه شهدای نفت گچساران دوتیم نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه به مصاف هم رفتند که این دیداردر پایان با نتیحه بدون گل به تساوی کشیده شد.

محمد حبیبی نژاد در ادامه افزود: این دو تیم نفتی که از رقبای سنتی لیگ دسته دوم به شمار می آیند در حالی به مصاف هم رفتند که تیم نفت گچساران در حال صدرنشینی گروه سوم لیگ دسته دوم است و تیم امیدیه با قرار گرفتن در رده چهارم ازشرایط حساسی را برای صعود در مرحله اول برخوردار است.

وی همچنین گفت: تیم نفت امیدیه در این دیدار با ترکیبی کاملا هجومی وارد میدان شد و با قراردادن چهار مهاجم سعی داشت در همان ابتدای بازی کار را برای نفت و گاز گچساران دشوار کند، اما روی آوردن بازیکنان نفت به پرس از منطقه حریف کار را برای این تیم سخت کرد.

حبیبی نژاد تصریح کرد: موقعیت های گل هر دو تیم در این بازی نفس گیر تقریبا یکسان بود و حتی در مواقعی بازیکنان نفت امیدیه چند موقعیت خوب را ایجاد کردندکه با هوشیار دفاع و مهارت دروازi بان گچساران خنثی شد.

رئیس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در ادامه گفت:در میانه بازی چندین بار کادر فنی تیم امیدیه سعی داشت همانند بازی دور رفت کار را به تشنح بکشاند اما با دخالت ناظر بازی به خوبی کنترل بررسی و کنترل شد.

وی گفت: هرچند این دو تیم نفتی از خانواده ورزش مناطق نفتخیز جنوب هستند اما اهمیت توجه به نظر هواداران دو تیم کار رابرای بازیکنان هر دو تیم سخت تر کرده بود و مربیان بسیار محتاطانه این بازی را هدایت می کردند.

حبیبی نژاد اضافه کرد: برای تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار مجتبی فرهادی، نبی الله اسدی، کامران موسی زاده ، علی رعیت، اشکان بخشی، بهزاد داودی، رضا قیالی، علی حدادی فر، قائم اسلامی خواه، محسن یکه روستا،علی کرمی بازی کردند.

وی در ادامه افزود: درتیم نفت گچساران نیز حسام مقصودی جایگزین کامران موسی زاده مصدوم شد و میلاد حسن پور، مهدی الهایی نیز از دیگر تعویض های تیم گچساران بود.

حبیبی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته شانزدهم لیگ دسته دوم روز سه شنبه 20 بهمن ساعت 14 در تهران به مصاف استقلال آبی این شهر خواهد رفت.

گفتنی است تیم نفت گچساران در حال حاضر با کسب 27 امتیاز همچنان صدرنشین گروه سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.(زینب محمدی)

برای آگاهی لحظه به لحظه از مهم ترین اخبار به کانال تلگرام راک نیوز در زیر بپیوندید...



تاریخ انتشار : 14 بهمن 1394 01:39



» اخبار مرتبط:

  • دربی حساس نفتی ها در هفته ی پانزدهم +عکس
  • تیم فوتبال نفت وگاز گچساران صدرنشین شد
  • صدرنشینی نفت گچساران/سالی که نکوست از بهاش پیداست
  • نفت گچساران خوب می سوزاند/فرشید هتریک میکند
  • برادری نفتی ها حرف نداشت/نفت گچساران1-نفت امیدیه 1
  • » اشتراک گزاری خبر

    • حرف حق

    • 21 شهریور 1395 03:13
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو:
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • 0 خبر
    • 0 نظر
    ^
    سلام و عرض ادب
    اقاي حبيبي نژاد مدير محترم امور ورزش نفت و گاز گچساران شما رو به خدا قسم حالا كه بعد از گذشت چند سال بر خود و همگان و كاركنان امور ورزش اثبات شده كه قدرت مديريت نداريد پس كنار برويد و اين پست را كه كار هر كسي نيست را به ديگري يا به اهلش واگذار كنيد
    به خدا قسم اگر حقوق شخص جنابعالي با يك روز تاخير به حسابتان واريز شود چها كه نميكنيد ولي به فكر اين پرسنل و كاركنان و كارگران بيچاره ايي كه با حقوق يك دهم شما گذران زندگي ميكنند نيستين. شما چون از امكانات شركت نفت ،خانه و اب و گاز و برق و تلفن رايگان استفاده ميكنيد فكر اين را نميكني كه اين كارگران زحمتكش بايد اين مخارج را هر ماه پرداخت كنند؟!
    فكر اين را نميكنيد كه چند روز ديگر اول مهر است و چشم بچه هاي اين اداره به همين حقوق ناچيزي است كه لوازم التحرير و لباس و... براي اول مهر فرزندانشان تهيه كنند، خدا وكيلي بچه هاي خودت تا الان براي اول مهر چند مدل از وسايل مورد نياز را اماده كرده اند و منتظر بازگشايي مدارسشان هستند؟!
    شما رو به خدا قسم رها كنيد وقتي قدرت مديريت نداريد
    تا حالا شده به اين فكر كنيد كه كرايه نشيني كه در منزل اجاره ايي كه مستاجر است زندگي ميكند از كجا كرايه خانه را بپردازد؟! به خدا قسم اگر در اين دنيا حق اين كارگران پيماني بيچاره كه دو ماه است حقوق نگرفته اند شما را زمين گير نكند در فرداي قيامت گريبان شما را خواهد گرفت،
    اقاي حبيبي ناراحت نشويد ولي مطمئنا" خود شما هم خوب ميداني كه لياقت اين پست را نداريد
    تنها اداره ايي كه هنوز پرسنلش حقوق نگرفته اند اداره ي شماست و تنها دليلش سؤ مديريت است
    بياد ندارم در سالهاي مديريت مديران قبلي اين اداره حتي يك روز از زمان پرداخت حقوق نيروها گذشته باشد چون ميز در دست اهلش بود،
    جمله اخر را ميگويم و زحمت كم ميكنم
    خداييم اون بالا هست
    ما هم خدايي داريم
    خداي ما هم كريمه و انشالله و بحق امام عصر هرچه زودتر اين پست بدست اهلش بيوفتد تا زندگيه ما هم بعد از چند سال به روالي معمولي برگردد
    راك جان اين جزئي از درد دل ١٧٠ كارگر بيچاره است كه گرفتار مديراني شده كه باند و جناح پستشان را تعين ميكند نه سوابق و تخصص، راك جان تمنا دارم اين يكي رو حذف نكن تا شايد دري باز شد تا تو روي فرزندانمان در اين مهر ماه و بازگشايي مدارس شرمنده نباشيم
    التماس دعا
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler