مشروح اخبار


» دعوت فرماندهی انتظامی گچساران از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22بهمن



سرهنگ علی کرم بازیان در گفت و گو با خبرنگار راک نیوز ۲۲ بهمن ماه را صحنه نمایش وحدت و انسجام ملی ، اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب وامام (ره) و شهیدان گرانقدر، ولایت مداری و استکبار ستیزی دانست.

بازیان با گرامیداشت  سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 22 بهمن ماه را صحنه نمایش وحدت و انسجام ملی ، اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب و امام (ره) و شهیدان گرانقدر ،ولایت مداری و استکبار ستیزی دانست.


دعوت فرماندهی انتظامی گچساران از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22بهمن

سرهنگ علی کرم بازیان در گفت و گو با خبرنگار راک نیوز۲۲ بهمن ماه را صحنه نمایش وحدت و انسجام ملی ، اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب وامام (ره) و شهیدان گرانقدر، ولایت مداری و استکبار ستیزی دانست.

بازیان با گرامیداشت  سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 22 بهمن ماه را صحنه نمایش وحدت و انسجام ملی ، اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب و امام (ره) و شهیدان گرانقدر ،ولایت مداری و استکبار ستیزی دانست.

فرمانده ی نیروی انتظامی گچساران بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری امام خمینی (ره) و در ادامه هدایت‌های حکیمانه خلف صالحش امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) منشأ تحولات عظیم و تاریخ ساز در منطقه و جهان شده است.

وی افزود : با گذشت 37 سال از انفجار نور و وقوع معجزه قرن، گفتمان مقتدر و منحصر به فرد انقلاب اسلامی که بر مبنای اصول، مبانی و ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) و با اراده ولی فقیه و رهبری انقلاب تولید و با شاخصه "دفاع از مظلوم" و "ستیز با ظالم" در سپهر جهانی تبلور پیدا کرده است.

در ادامه بازیان رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را "تبعیت از ولایت فقیه"، "وحدت و  مقاومت ملی " و "حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه‌های نیاز انقلاب " معرفی و تصریح کرده است: موفقیت‌های حیرت انگیز انقلاب اسلامی تأثیرات شگرف خود در محیط بین الملل را بیش از هر مقطع تاریخی دیگر آشکار ساخته است و جهان امروز خواستار فراهم شدن بسترهای لازم برای برخورداری از  نقشه راه، طرح‌ها و الگوهای جمهوری اسلامی ایران برای دگرگون سازی ساختار و هندسه قدرت است.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره جاودان امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نیز شهیدان مدافع حرم در سنگرهای مقاومت اسلامی منطقه و دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار گچساران برای حضور گسترده ، پر شور و با شکوه در راهپیمایی سراسری 22 بهمن تاکید کرده است: تردیدی نیست که ملت ایران یوم الله 22 بهمن را "فرصتی مبارک" برای تجدید پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام و شهدای تاریخ ساز، بیعت دوباره با ولی فقیه زمان و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) و نمایش توانمندی‌های  سرشار خود به جبهه گسترده  بد‌خواهان نظام که تغییر ماهیت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را هدف گذاری کرده‌اند قلمداد و این پیام قاطع و معنا دار را به آنان می دهد که با "لبیک به رهبری معظم" و "حضور حداکثری روح تازه‌ای در کالبد انقلاب و نظام اسلامی دمیده و بار دیگر عزت و اقتدار ایران عزیز را بیمه خواهند کرد.

برای آگاهی لحظه به لحظه از مهم ترین اخبار به کانال تلگرام راک نیوز در زیر بپیوندید.



تاریخ انتشار : 21 بهمن 1394 18:08



» اخبار مرتبط:

  • ویژه برنامه های دهه ی فجر آموزش و پرورش گچساران تشریح شد + شعار سال
  • نشست چگونگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر آموزش و پرورش چاروسا
  • فرماندار بویراحمد: 9 دی نباید به قشر خاصی اختصاص داده شود،
  • مردم کهگیلویه و بویراحمد، حماسه سیاسی دیگری در 22 بهمن خلق می کنند
  • پیام استاندار كهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 22 بهمن
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler