مشروح اخبار


» تاجگردون در جمع طایفه زیلایی :این ملک اگر خسته اگر شاد بماند / تقدیر بر این است که آباد بماند



نماینده فعلی مردم گچساران و باشت افزود : با یک برگه کوچک رای ، قرارداد با وکیلتان می بندید و بر اساس این وکالت سرنوشت حال و آینده تان را به یک نفر می دهید که بر کرسی سبز مجلس می نشیند . خیلی به این نگاه نکنید که رای طایفه و خانواده را بر اساس قسم انتخاب کنید ، سرنوشت حال و آینده به یک مجمع بستگی دارد که قانون اساسی ما ، آن را قانون می داند . هیچ آدم عاقلی آدم بیخود انتخاب نمی کند ، مردم وکیلی که از فیلترها ی مختلفی گذشته انتخاب می کنند.


در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دکترغلامرضاتاجگردون در جمع طایفه زیلایی حضور پیدا کرد .

به گزارش راک نیوز ؛ نماینده مردم شهرستانهای باشت و گچساران در این همایش باشکوه که با حضور پرشور زنان و مردان این طایفه بود گفت : پس از راهپیمایی با شکوه مردم شریف گچساران ، در جمع طایفه زیلایی قرار گرفتم و مفتخرم به رای پاک شما که با قاطعیت خلعت پاک خدمت و نوکری ملت را به تن نماینده می کنید . امروز ۲۲ بهمن و دهه فجر در سالگشت پیروزی خون بر شمشیر قرار داریم ، عرف نیست چنین ساعتی در روز جلسه باشد ، بزرگی این ایل همگرایی و همسویی آنها نوید بسیار مثبتی است که آینده خوب را به همت و همدلی و همراهی این مردم ، انگیزه خدمت بهتری به من می دهد . عزیزان قبل از من ، آنچنان پر شور صحبت کردند که شاید نتوانم ادای دین کنم در برابر اینهمه بزرگی و متانت و لوحی که بیانگر همدلی من و شماست .

تاجگردون در جمع طایفه زیلایی :این ملک اگر خسته اگر شاد بماند / تقدیر بر این است که آباد بماند

تاجگردون گفت : سروران ارجمند به نظر من بیش از هر زمان و هر موضوع دیگری مهم است برای نماینده که ایجاد حس اعتماد جمعی کند ، اعتماد متقابل بین وکیل و موکل . اگر این اعتماد متقابل نباشد تداوم کار پاینده و مثبت نیست . باید با مردم و کسانی که ولی نعمتش هستند ارتباطی برقرار کند . با قدرت قلم و قدرت نفوذش اعتماد متقابل ایجاد کند و این اعتماد ، نقطه آغاز هر کاری است . شما باید به وکیلی که من هستم تا پایان دوره ی کاری ام اعتماد داشته باشید ، اعتماد به وکیل یعنی او از حق و حقوق ما دفاع می کند .

به این فکر کنید آیا وکیل در مقابل ناملایمات و مفسدان و فشار دشمنان و غیره پاک می ماند . اگر تصور کنید وکیل با اندکی توجه دنیوی سست می شود نمی تواند فرد قابل اعتمادی باشد . تاجگردون ادامه داد : وقتی با وکیلی قرارداد می بندید ، یعنی مدافع کل موارد زندگی شما و حقوق اجتماعی و سیاسی شما است و باید بداند نیاز امروز شما و دنیای اطرافتان چیست ؟ این رابطه وکیل و موکل است .

من باید نسبت به همه حقوق شما مسلط باشم تا بتوانم خوب از شما دفاع کنم . هیچ موکلی برای وکیل منتخبش دفاعیه تنظیم نمی کند ، باید با خیال راحت شب بخوابد و بداند یک نفر هست قدرتان را می داند و از حق شهروندی ، آزادی و جامعه دفاع می کند.نماینده فعلی مردم گچساران و باشت افزود : با یک برگه کوچک رای ، قرارداد با وکیلتان می بندید و بر اساس این وکالت سرنوشت حال و آینده تان را به یک نفر می دهید که بر کرسی سبز مجلس می نشیند . خیلی به این نگاه نکنید که رای طایفه و خانواده را بر اساس قسم انتخاب کنید ، سرنوشت حال و آینده به یک مجمع بستگی دارد که قانون اساسی ما ، آن را قانون می داند . هیچ آدم عاقلی آدم بیخود انتخاب نمی کند ، مردم وکیلی که از فیلترها ی مختلفی گذشته انتخاب می کنند.

وی در ادامه تاکید کرد : دولت ها و مجلس ها می آیند و می روند و آن چیز که می ماند قانون و حقوق ملت است و باید رعایت شود . امیدوارم در این انتخابات بهترین ها را انتخاب کنید ملت به حکم قانون اساسی ، قانونی که برگرفته از روح بزرگ امام (ره) شکل گرفته و این سرنوشت را برای ملت تعیین کرده و به حکم قانون اساسی اینجا حضور دارید و ۷ اسفند رای می دهید و این انتخاب از مردم شهرتان باید با ظرافت باشد تا حسرت روز رفته را نخورید .

حتی من نماینده نباید به گونه ای تصمیم بگیرم که حق مردم تضیع شود و پشیمان شوم.صدای مجلس باید صدای مردم باشد و باید مسیر را درست برویم و درست انتخاب کنیم ، صدایی که از مجلس بیاید صدای انتخابات است ، صدای مردم است . مگر اینهایی که وارد مجلس می شوند به حکم قانون، چارچوب نظام و شریعت را نپذیرفتند پس دعوایتان چیست ؟ . تاجگردون خاطر نشان کرد : مقام معظم رهبری حکمی بر این فرایند داده که باید طبق رضایت ملت باشد .

گاهی صداهایی شنیده می شود که بر خلاف نظر ملت است . امروز ۲۲ بهمن ماه روز دفاع از کیان انقلاب است . همه ما اعتقاد به حفظ کیان داریم ، به پرچم نظام و در حدی که دشمنان اجازه نداشته باشند دخالت کنند ، مثلا وقتی ما موشک بالستیک می خواهیم به هیچ قدرتی ربط ندارد ، شهید دادیم . اما به واسطه نگاه و نگرش سیاسی ، نباید اعتقاد داشته باشیم اگر برجام زمین خورد دولت زمین می خورد و این غلط است .

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس گفت : چه کسی گفته استان من گازخیز و نفت خیز باشد ودر پله های آخر گازرسانی ها باشد ؟ این حق ملت من است . اگر احساس کردید جاده ها چهاربانده می شود این یک علامت است و یعنی حق من است جاده ها متناسب با حقمان باشد ، ناهموار نباشد و جوانانم دچار حادثه نشوند .

چه کسی گفته باشت ، گچساران و دهدشت غبار غم داشته باشند ؟ چه کسی گفته این حق تحمیل شود ؟ خود ما هستیم که به خودمان برمی گردیم . اینکه چگونه فکر کنیم و چگونه به مسیری برویم که به سهم خودمان وظیفه امان را انجام دهیم .

وی افزود : من متاثرم که از اینهمه نعمت نفت از سهم اعتبارات ملی تنها ۳ میلیارد نصیبمان شود تقصیر خودمان است .

من تمام تلاشم را برای کل استان می کنم . در میان مدیران آن دوره که همه مخالفان من بودند گفتم این شرح برنامه های من است گفتم می خواهم اعتبارات را از ۳ میلیارد به ۱۰۰ میلیارد برسانم و مفتخرم اعلام کنم این رقم به ۱۰۵ میلیارد رسیده است .

نماینده فعلی مردم گچساران و باشت در پایان خطاب به مخالفانش گفت : تو توانستی بر سر ملت بزنی و دایه ی مهربانتر از مادر شدی در جامعه نتوانستی کاری کنی .

باید تاوان بیکاری جوانان را تاجگردون بدهد ؟ حاج بهرام تاجگردون اسطوره مقاومت شهر بیست و چند سال پیش نماینده ی این شهر بود؟ به جای آنکه مطالبه تمامی کارهای مطالعه نشده را از گردن غلامرضاتاجگردون بخواهید آن بارهای برنداشته را بردارید ، برکسی منت ندارم وظیفه ام است ، جاده ای سنگلاخ است و همه با هم مسیر را طی می کنیم و مهم این است که مسیر معین و تعیین شده است .

این ملک اگر خسته اگر شاد بماند / تقدیر بر این است که آباد بماند

هرچندبکوشند به خاموشی اش اما /این شعله فزونتر شود باز بماند و آباد بماند.



تاریخ انتشار : 23 بهمن 1394 11:22



» اخبار مرتبط:

  • غلامرضا تاجگردون در جمع طایفه گشتاسب (دشمن زیاری):برخی افراد زمانی که ما حر ...
  • هشدارتاجگردون:مراقب باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم/گرمسیری، سردسیری، یاسوجی، ...
  • صبرتاجگردون به سر آمد/اولتیماتوم به مسئولین ضعیف ادارات گچساران
  • تاجگردون خبرداد/دو فوریت طرح اصلاح قانون بودجه رد شد
  • اولین هشدار تاجگردون /مدیران غیر متخصص کنار میروند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler