مشروح اخبار


» پیام قاضی سابق گچساران وپیروز انتخابات در بوشهر:با تمام وجودم پيام شما را در اين انتخابات درك کردم



من با تمام وجودم پيام هوشمندانه شما را در اين انتخابات درك کردم و در پيشگاه خداوند و محضر انساني شما مردم خوب و شريف سوگند ياد مي كنم كه تمام  هم و غم خود را صرف تلاش و كوشش در راه رضاي پروردگار و ميثاق نامه شفاهي في مابين نمايم و ذره اي از وظيفه خطير نمايندگي كه همان استيفاي حقوق موكلينم كه شما مردم شايسته هستيد كوتاه نياييم.


حجت الاسلام عبدالحمید خدری منتخب بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس دهم طی پیامی از حضور مردم در انتخابات و اعتماد اهالی حوزه انتخابیه اش به وی تقدیر کرد.

به گزارش راک نیوز از بوشهر ،در این پیام آمده:

مردم اعتدال گرا، مدارا جو، فهيم  و تاريخ ساز استان بوشهر

من لم يشكر المخلوق، لم يشكر الخالق

خداوند بخشنده و مهربان را شاكرم كه براي اينجانب فرصت خدمتگزاري و انجام وظيفه در لباس نمايندگي مجلس شوراي اسلامي را به همت بلند و اعتماد عالي شما مردمان نيك سيرت، انديشمند و دلسوز مهيا نمود.

زنان و مردان شايسته و ارزشمند بوشهر، گناوه، ديلم، خارک، ریگ، امام حسن، عالیشهر و چغادک مشاركت خردمندانه ي شما برگ زرين ديگري را در تاريخ انقلاب بزرگ اسلامي و سياست بين الملل رقم زد و با حضور هوشمندانه خود بر مشي اعتدال و ميانه روي مهر تأييد زديد.

ثابت نموديد براي حفظ بهتر دستاوردهاي نظام سياسي الهي جمهوري إسلامي ايران كه همانا پاسداري از خون شهيدان راه حق و حفظ منافع ملي كشور است راهي بهتر و مطمئن تر از مسیر عقلانيت و دوري از تنش و ماجراجويي نيست.

من با تمام وجودم پيام هوشمندانه شما را در اين انتخابات درك کردم و در پيشگاه خداوند و محضر انساني شما مردم خوب و شريف سوگند ياد مي كنم كه تمام  هم و غم خود را صرف تلاش و كوشش در راه رضاي پروردگار و ميثاق نامه شفاهي في مابين نمايم و ذره اي از وظيفه خطير نمايندگي كه همان استيفاي حقوق موكلينم كه شما مردم شايسته هستيد كوتاه نياييم.

تلاش خواهم نمود در كل مدتي كه افتخار نمايندگي شما مردم شريف را به گردن دارم قوانيني كه اقتدار ايران اسلامي را در منطقه و جهان با رويكرد تعامل مثبت و سازنده با نظام بين الملل، توجه به توسعه پايدار، حفاظت از محيط زيست، تقويت صنعت گردشگري، حفاظت از ميراث فرهنگي، حمايت از عرصه فرهنگ و هنر، كاستن از فقر اقتصادي و كمك به توسعه اقتصادي، كاستن از آسيب هاي اجتماعي و افزايش مشاركت بانوان گرانقدر در عرصه هاي مختلف، افزايش اشتغال و كاستن از معضل بيكاري جوانان عزيز است به تصويب برسند.

همچنين در حوزه استان نيز تلاش خواهم نمود فضاي انس، همدلي و هم افزايي  بين برادران و خواهرانم خصوصا بين گروهها و احزاب سياسي با مديران و مسئولان استان ايجاد گردد. ارتباط  مؤثر و هدفمند با ائمه محترم جمعه، استاندار و مدیران ايضا تمام نخبگان به منظور افزايش مشاركت و تقويت روحيه همكاري در راستاي توسعه همه جانبه  استان سرلوحه برنامه فرزند منتخب شما خواهد بود.

همچنان كه در راس برنامه هاي انتخاباتي به محضر شما نيكان وعده كردم نه فقط در حفظ و احياء بافت تاريخي بوشهر نهايت كوشش خود را مصروف ميدارم بلكه تلاش مي كنم براساس تجربه زيست مردمان خوب اين ديار و به روايت مستندات تاريخي، بوشهر را به عنوان شهر اعتدال گرا معرفي نمايم، چرا كه براين باورم نمونه عيني ارزشمندي براي تبيين انديشه اعتدال در جامعه اسلامي است و كمك شاياني به ساختن و تبيين گفتمان اعتدال در جامعه خواهد نمود.

بانوان نجيب و ارزشمند ديارم مثل همه زنان فداكار جامعه ايران مطالبات بحقي دارند كه خاضعانه در اين مجال اعلام مي دارم  كه تلاش مي كنم قوانين مورد نياز در بحث  توانمندسازي زنان زودتر به تصويب و سرانجام رسند تا زمينه اشتغال و خودباوري آنان بيش از پيش  فراهم گردد.

در زمينه محيط زيست كه دغدغه اصلي همه دلسوزان جامعه انساني است بزودي برنامه هاي خود را به منظور پیگیری در این راستا اعلام می دارم.

معتقدم درخت تنومند نظام سياسي الهي جمهوری اسلامي ايران با خون هزاران شهيد والامقام و ايثارگر از جان گذشته به ثمر نشسته است، لذا با تاسي به قانون أساسي و منويات مقام معظم رهبري در حفظ و حراست از آن نهايت تلاش و كوشش خود را خواهم نمود.

تمام عمر با باور اسلام رحماني زيسته ام و باور دارم كه پيامبر ما رحمت للعالمين است. از این رو با تاسي از دين پاك اسلام مهرباني، اخلاق اسلامي و انساني سرلوحه كارم خواهند بود و در اين راه خطير دست همه را به گرمي و مهر ميفشارم و طلب دعا و دست گيري دارم كه فرزند خود را كمك نماييد تا از خود غافل نشود و هر لحظه بر عهد و پيماني كه با شما و با خداي خويش دارد باقي بماند.

در پایان مجددا بر خود واجب و لازم مي دانم؛ از تك تك شما شهروندان استان اعم از زن و مرد و پير و جوان كه  اينجانب را مورد التفات خود قرار داديد تا به نمايندگي شما در مجلس شوراي اسلامي حضور يابم تشكر و تقدير خاضعانه به عمل مي آورم. از تمامي فعالان سياسي و نيروهاي سياسي  كه دل در گرو آبادي و توسعه ايران اسلامي دارند و با حمايت خود، ياور مشفقانه من بودند كمال تشكر را دارم. از اعضاي محترم هييت هاي نظارت، هييت هاي اجرايي. شوراي محترم نگهبان. فرمانداران محترم سه شهرستان حوزه انتخابیه، نيروي محترم انتطامي سایر دست اندرکاران امر انتخابات نیز كمال امتنان را دارم و از زحمات بي شايبه آنها سپاس گذاري به عمل مي آورم.

خداوند رحمان و بزرگ سرنوشت همه ما را ختم به خير بگردان.

عبدالحميد خدري

اسفند نود و چهار

 

به گزارش راک نیوز ،حجت السلام عبدالحمید خدری از قضات برجسته شاغل در شهرستان گچساران بوده که سالیان متمادی در این شهرستان مشغول بخدمت بوده است.



تاریخ انتشار : 10 اسفند 1394 23:38



» اخبار مرتبط:

  • پیام انتخاباتی فرماندارشهرستان ممسنی
  • بيانيه هاشمي خطاب به مردم ايران /سرزنش‌ها گر كند خار مغيلان غم مخور
  • مساجد نقشي راهبردي در تدوين فرهنگ انتخاباتي دارند
  • 22 بهمن سرفصل نويني در تاريخ سياسي ايران اسلامي است
  • تبيين منويات مقام معظم رهبري بسترساز تحقق ازدواج آسان موفق و پايدار است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler