مشروح اخبار


» رودنیل: داور پنالتی راه‌آهن را ندید؛ چشمی و یک بازیکن راه‌آهن باید اخراج می‌شدند



نوذر رودنیل مدرس و کارشناس داوری کشوردرتشریح داوری فوتبال دیدار تیم های استقلال و راه آهن گفت: شاهین حاج‌بابایی داور مسابقه بود و زارع و دودانگه هم کمک‌های او بودند. تمامی کارت‌های زردی که داور به بازیکنان نشان داد، صحیح بود. اما در دقیقه 14 روزبه...


نوذر رودنیل مدرس و کارشناس داوری کشوردرتشریح داوری فوتبال دیدار تیم های استقلال و راه آهن گفت: شاهین حاج‌بابایی داور مسابقه بود و زارع و دودانگه هم کمک‌های او بودند. تمامی کارت‌های زردی که داور به بازیکنان نشان داد، صحیح بود. اما در دقیقه 14 روزبه چشمی به خاطر خطایی که مرتکب شد باید کارت زرد می‌گرفت. گل استقلال هم در دقیقه 45 کاملا درست بود و اعتراض بازیکنان راه‌آهن بی‌مورد.

رئیس سابق دپارتمان داوری اتان کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد:داور باید به فروزان به خاطر شدت اعتراض‌هایش کارت زرد نشان می‌داد. داور در نیمه اول خوب قضاوت کرد اما در 20 دقیقه پایانی به دلیل آنکه قوای جسمانی‌اش تحلیل رفته بود کنترل بازی را از دست داد و شاهد خطاهای زیادی از بازیکنان بودیم که او اعلام نمی‌کرد.

رودنیل تصریح کرد:در دقیقه 71 خطای مسلم بازیکن استقلال روی مهاجم راه‌آهن را داور در پشت محوطه جریمه این تیم ندید و همچنین در دقیقه 79 پنالتی راه‌آهن دیده نشد. توپ در این صحنه به کف دست بازیکن استقلال برخورد کرد. در دقیقه 82 هم بازیکن شماره 21 راه‌آهن فرشاد فرجی هم به دلیل خطای شدید اخراج می‌کرد. همچنین در دقیقه 86 خطای مگویان مستحق دریافت یک کارت زرد بود که به او کارتی نشان نداد. در دقیقه 90+1 هم به چشمی کارت زرد نشان داد که اگر کارت زرد اول را در دقیقه 14 به او داده بود، این بازیکن استقلال باید از میدان اخراج می‌شد. در مجموع باید گفت قضاوت شاهین حاج‌بابایی در حد متوسط بود.

 



تاریخ انتشار : 15 اسفند 1394 00:13



» اخبار مرتبط:

  • رودنیل درگفتگو با راک نیوز :دروازه‌بان ذوب‌آهن باید اخراج می‌شد نه بنگر
  • محرز ترین اشتباه داور : چشم پوشی از خطای پنالتی دروازه بان آلمان
  • اشتباه ناشی که باعث بروز اشتباهی دیگر شد
  • اشتباه ناشی که باعث بروز اشتباهی دیگر شد
  • یک کارشناس داوری:2 پنالتی برا ی پرسپولیس گرفته نشد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام