مشروح اخبار


» توزیع 600 اصله نهال بین شهروندان قلعه‌رئیسی



پیکر افزود: در راستای توسعه فضای سبز شهری، ایجاد بستر مناسب و فرهنگ‌سازی برای حفظ و گسترش فضای سبز 600 اصله نهال رایگان بین شهروندان قلعه‌رئیسی توزیع شد.

به گزارش راک نیوز از چاروسا سید حسن آرمند" 

به مناسبت هفته منابع طبیعی توسط شهرداری قلعه رئیسی 600 اصله نهال بین شهروندان این شهر و در ورودی شهر قلعه‌رئیسی غرس شد.

صابر پیکر در حاشیه توزیع درختان با تبریک هفته منابع طبیعی اظهار داشت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و فصل مناسب برای کاشت نهال فرصت را مناسب دانستیم تا نسبت به توزیع درخت بین شهروندان بتوانیم به افزایش فضای سبز در آینده کمک کنیم.

شهردار قلعه‌رئیسی بیان کرد: درختانی که به صورت رایگان به شهروندان اهدا می‌شود نهال مثمر و دارای شناسنامه هستند.

پیکر با بیان اینکه تأثیر وجود درختان در فضاهای شهری و منازل شهروندان بسیار زیاد است خاطرنشان کرد: کاشت درخت همچنین می تواند برای کاهش آلودگی هوا و ایجاد ریه‌های تنفسی کمک فراوانی کند و بیشتر آلودگی که در شهرهای مرزی می بینیم به علت نبود درخت و فضای سبز مناسب است.

شهردار قلعه‌رئیسی تصریح کرد: بخش اعظم بلایای طبیعی نظیر سیل، خشکسالی، سرمازدگی و تغییر اقلیم که ایجاد می‌شود ناشی از بدرفتاری با منابع طبیعی و محیط زیست بوده که برای جلوگیری از این روند باید از ظرفیت مردمی و مردم می توانند با مدیریت خود از این نعمت خداوند به درستی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه هفته منابع طبیعی بهترین موقع برای یاد طبیعت و منابع ملی است خاطرنشان کرد: هفته منابع طبیعی بهترین فرصت برای ایجاد حساسیت در خصوص حفظ منابع ملی و طبیعت است که امیدواریم مردم نسبت به این نعمات خداوند حساسیت داشته باشند و نگذارند روزی از بین بروند.

پیکر افزود: در راستای توسعه فضای سبز شهری، ایجاد بستر مناسب و فرهنگ‌سازی برای حفظ و گسترش فضای سبز 600 اصله نهال رایگان بین شهروندان قلعه‌رئیسی توزیع شد.

شهردار قلعه‌رئیسی از شهروندان خواست تا با کاشت نهال در حیاط منازل خود و نگهداری از این گیاهان علاوه بر ایجاد منظر سبز و زیبا در محیط زندگی سهمی در پاکیزگی هوای شهر داشته باشند.



تاریخ انتشار : 19 اسفند 1394 23:29



» اخبار مرتبط:

  • بیش از 700 اصله نهال در چاروسا کاشته می‌شود
  • کاشت 6000 اصله نهال توسط منابع طبیعی در گچساران
  • شهرستان باشت دارای105 هزار هکتار سطح مراتع و جنگل است.
  • بازگشایی خیابان‌ها در اولویت کاری شهرداری قلعه‌رئیسی قرار دارد
  • مشکل آب شرب قلعه رئیسی جدی است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler