مشروح اخبار


» غلامرضا تاجگردون:موضوع ممنوع‌التصویری در حوزه اختیارات نمایندگان نیست



غلامرضاتاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس نهم گفت:رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای‌عالی امنیت ملی باید با جدیت بیشتر این موضوع را پیگیری کند و شرایط را برای لغو ممنوع‌التصویری رئیس دولت اصلاحات فراهم کند.


غلامرضاتاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس نهم گفت:رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای‌عالی امنیت ملی باید با جدیت بیشتر این موضوع را پیگیری کند و شرایط را برای لغو ممنوع‌التصویری رئیس دولت اصلاحات فراهم کند.

به گزارش راک نیوز ،منتخب مردم گچساران وباشت درمجلس دهم با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و پیروزی ائتلاف اصلاح‌طلبان و «لیست امید» در تهران و بسیاری از شهرستان‌ها، اعلام کرد: درصورتی‌که موج حضور پرشور مردم در تهران و کلان‌شهر‌ها به شهرستان‌هایی که انتخابات در آن به مرحله دوم رسیده‌است، منتقل شود، قطعاً اصلاح‌طلبان بیشتری در مجلس دهم حضور خواهند یافت.

تاجگردون با تاکید بر نقش رئيس دولت اصلاحات در پیروزی «لیست امید» به شوخی گفت: تاکید و «تَکرار» تاثیر قابل‌توجهی در نتیجه انتخابات داشت و بقیه دوستان نقش محوری نداشتند و البته به این پیروزی کمک و یاری رسانند اما مسلماً ویدئوی کوتاهی که آقای خاتمی در آن مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد، نقش تعیین‌کننده‌ای داشت.
او گفت: به نظر می‌رسد باتوجه به این‌که شرایط مساعد‌تر از گذشته است و مردم نیز با رای‌شان نشان دادند که طرفدار چه گفتمانی هستند، این‌که حکومت ظرفیت خود را بالا‌تر ببرد و فضای مناسب را فراهم کند، هیچ اشکالی ندارد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محسابات مجلس نهم اضافه کرد: آن‌چنان که دیدیدم، آقای حداد عادل رای چهار سال قبل خود را تکرار کرد و در سبد رای اصولگرایان ریزش چشمگیری به وجود نیامد، اما آن‌چه منجر به پیروزی اصلاح‌طلبان شد، حضور گروه جدیدی از رای‌دهندگان در انتخابات بود که نزدیک به دو میلیون رای به آقای عارف و اصلاح‌طلبان دادند که این بزرگ‌ترین نعمت برای حکومت است.



تاریخ انتشار : 26 اسفند 1394 21:26



» اخبار مرتبط:

  • رابطه استاندار زنجان با شورای تدبیر و امید هم شکرآب شد
  • سفر وزیر دولت اصلاحات به کهگیلویه +رئوس برنامه ها(عکس)
  • اگر،"فائزه "برای پیروزی اصلاح طلبان درانتخابات مجلس
  • عارف، رئیس شورای سیاست‌گذاری-انتخاباتی اصلاح‌طلبان شد
  • شخصیتی که بین مردم جایگاه دارد نیازی به پایگاه رسانه‌ای ندارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler