مشروح اخبار


» مصدوم شدن 230 نفر در تصادفات کهگیلویه و بویراحمد



رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: سوانح رانندگی تعطیلات نوروزی امسال در استان 230 مصدوم بر جای گذاشت.


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: سوانح رانندگی تعطیلات نوروزی امسال در استان 230 مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش راک نیوز، جلال پوران فرد  افزود: از 26 اسفندماه 94 تا صبح جمعه، ششم فروردین ماه امسال 158 فقره حادثه رانندگی در راه‌های مواصلاتی استان رخ داد که خوشبختانه این حوادث فوتی نداشته‌اند.

 

وی بیان کرد: از این تعداد حوادث 69 مورد جاده‌ای و 89 مورد حادثه شهری بوده است. مصدومان این حوادث در کمترین مدت زمان ممکن به بیمارستان‌ها اعزام شدند.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به بارندگی های اخیر، کاهش دمای هوا و سرد شدن هوا خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی درباره مسمومیت با گاز منواکسید کربن مراقب باشند و از وسایل گرمایشی غیرمجاز همچون منقل و پیک نیک در محل اسکان خود و چادر استفاده نکنند. در مجموع تعطیلات نوروزی سال گذشته 63 نفر در استان دچار مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن شدند و امسال در روز پنجشنبه، پنجم فروردین ماه، مسمومیت 4 نفر در یاسوج گزارش شده است.

 

وی ادامه داد: در ایام نوروز 35 پایگاه امداد جاده‌ای و شهری با 270 نفر امدادگر در استان در حال خدمات رسانی به مسافران نوروزی است که از این تعداد 23 پایگاه جاده‌ای و 12 پایگاه شهری هستند. در مجموع از ابتدای طرح نوروزی امسال تاکنون بیش از 447 مورد ماموریت داشته‌ایم که از این تعداد 158 مورد تصادفات جاده‌ای و مابقی غیر تصادفی بوده‌اند.

 

پورانفرد اضافه کرد: طی ایام تعطیلات نوروزی در صورت نیاز از اورژانس هوایی استان فارس استفاده خواهیم کرد.



تاریخ انتشار : 7 فروردین 1395 10:28



» اخبار مرتبط:

  • خبرویژه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برای مسافران نوروزی: اقامت ...
  • خبرویژه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برای مسافران نوروزی: اقامت ...
  • زن وشوهر جوان یاسوجی و یک تجربه تلخ !/از مرگ شوهر تا هوشیاری پایین همسر
  • سه کشته و 74 مجروح ناشی از حوادث رانندگی در تعطیلات اخیر کهگیلویه و بویراحم ...
  • مرگ خاموش دو مسافر نوروزی در مارگون
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام