مشروح اخبار


» پارک بانوان گچساران سهم فراموش نشده ی بانوان/مدیریت پارک بانوان به بانوان سپرده می شود.



در سالروز تولد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه(س) و روز زن از بانوان شاغل در شهرداری گچساران تجلیل شد.

در این آیین شهردار گچساران گفت: زنان با الگو قرار دادن سیره و روش حضرت فاطمه (س) می توانند در زندگی خود به خوبی موفق شوند.


پارک بانوان گچساران سهم فراموش نشده ی بانوان/مدیریت پارک بانوان به بانوان سپرده می شود.

در سالروز تولد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه(س) و روز زن از بانوان شاغل در شهرداری گچساران تجلیل شد.

در این آیین شهردار گچساران گفت: زنان با الگو قرار دادن سیره و روش حضرت فاطمه (س) می توانند در زندگی خود به خوبی موفق شوند.

اردلان زینل زاده بیان کرد: زنان بیش از ۵۰ درصد از قشر جامعه را در کشور تشکیل می دهند.

وی اظهار کرد: درصد بیکاری در میان بانوان بیشتر از آقایان است و اگر دولت بخواهد برنامه ای برای کاهش بیکاری داشته باشد قطعا اعمال سیاست گذاری و برنامه هایی که برای حل این مشکل به کار می گیرد در میان بانوان بهتر جواب خواهد داد.

شهردار گچساران تصریح کرد: یکی از ویژگی بانوان در این بخش دقت بیشتر در انجام دادن کارها است.

اردلان زینل زاده ابراز کرد: شعار اقتصاد مقاومتی به ما این امکان را می دهد تا بتوانیم از هدر رفتن و انحراف سرمایه ممانعت کنیم.

وی افزود: با دقت می توان در کارها از انحراف سرمایه گذاری جلوگیری کرد تا به بیراه نروند.

شهردار گچساران ادامه داد: می توان کارگروهی ویژه اشتغال از میان نخبگان استانی و شهرستانی برای بانوان در برطرف کردن معضل بیکاری انها ایجاد کرد که قطعا نیز تاثیر گذار خواهد بود.
زینل زاده بیان کرد: تا زمانی که ما به شیوه سابق خود یعنی دادن تسهیلات به هرکس که درخواست کننده باشد و انجام برنامه های نظارتی مانند سابق ، نه تنها معضل بیکاری حل نخواهد شد بلکه به هدر رفت سرمایه نیز دچار می شویم.

وی اظهار کرد: در سال جاری با توجه به نامگذاری آن توسط مقام معظم رهبری امید داریم بتوانیم با توجه به نیرو و پتانسیل بانوان این شعار را در جامع عمل بپوشانیم.

شهردار گچساران اضافه کرد: در سال گذشته با تلاش بسیار شورای شهر و شهرداری توانستیم یک کار مثبت و کم نظیر را در سطح استان با ایجاد پارک بانوان برای این قشر موثر در جامعه انجام دهیم.

زینل زاده بیان کرد: افتتاح این پارک مصادف شده با ایام نوروز که این پارک توانست برای شهرستان گچساران در راستای اسکان مسافران نوروزی بسیار مفید واقع شود.

وی افزود: به زودی با راه اندازی و تخصصی کردن خدمات این پارک برای بانوان می توانیم مدیریت آن را به خود بانوان بسپاریم.

شهردار گچساران خاطر نشان کرد: با توجه به جلساتی که با اعضای شورای شهر گچساران داشتیم در هفته های آینده الگوگیری از شیوه مدیریت پارک بانوان را در تهران خواهیم داشت تا بتوانیم با تجارب بهتر مدیرت پارک بانوان را انجام دهیم.

در ادامه رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر گچساران گفت: جا دارد از حمایت های بسیار مهندس زینل زاده شهردار محترم گچساران و دیگر اعضای شورای شهر این شهرستان در حمایت های بی دریغشان در انجام خدمات برای بانوان تشکر و قدردانی کرد.

محبوبه رضایی تصریح کرد: به مناسبت روز زن و ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) برنامه با شکوهی در هفته آینده برگزار می شود و در آن از بانوان اصحاب رسانه و بانوان فعال این شهرستان تجلیل می شود.

گفتنی است در پایان از بانوان شاغل در شهرداری و بانوان اصحاب رسانه این شهرستان با اهدای هدایایی تقدیربه عمل آمد.



تاریخ انتشار : 12 فروردین 1395 04:16



» اخبار مرتبط:

  • بانوان گچسارانی صاحب بی نظیرترین پارک اختصاصی می شوند +عکس
  • رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر گچساران :"برگزاری دوره های آموزشی توانمند سا ...
  • افتتاح تنها پیست اسکیت مخصوص بانوان استان کهگیلویه وبویراحمد در پارک بانوان ...
  • عضوشورای شهر خبرداد:راه‌اندازی کانون فرهنگی اجتماعی بانوان شوای شهر دوگنبدا ...
  • فرمانداری گچساران برگزارنمود :تجلیل ازبانوان نمونه شاغل در ادارات شهرستان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler