مشروح اخبار


» واکنش قائم مقام وزیر کشور به خبرتغییربرخی استانداران



قائم مقام وزیر كشور تصریح كرد:در مرحله اول انتخابات همایش های توجیهی و آموزشی برای بخشداران و فرمانداران برگزار شد، و در این دوره نیز در 5 منطقه برای بخشداران، فرمانداران و مدیران استانهایی كه انتخابات در آن برگزار می شود همایش های آموزشی و توجیهی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: آنچه درباره تغییر برخی استانداران و فرمانداران مطرح می شود ...


 

قائم مقام وزیر کشور: برنامه ای برای تغییر استانداران نداریم

در جایی كه مرحله دوم انتخابات مجلس دهم را در برخی حوزه ها در پیش داریم و استانداران مشغول برنامه ریزی برای این مرحله در 21 استان هستند، طبیعتا تغییرات در میان استانداران كشور مفهومی ندارد.

قائم مقام وزیر کشور با رد شایعات مطرح شده مبنی بر تغییر برخی استانداران و فرمانداران گفت که وزارتخانه متبوعش هیچ برنامه ای برای تغییر ندارد.

 

به گزارش راک نیوز ، حسینعلی امیری افزود: به طور مرتب عملكرد فرمانداران، بخشداران و استانداران را مورد ارزیابی قرار می دهیم اما این ارزیابی ها لزوما به معنای تغییر نیست.

 

وی ادامه داد: آنچه درباره تغییر برخی استانداران و فرمانداران مطرح می شود شایعه است و برخی افراد به زعم خودشان به گمانه زنی می پردازند و چنین موضوعاتی را طرح می كنند.

 

قائم مقام وزیر كشور تصریح كرد: در جایی كه مرحله دوم انتخابات مجلس دهم را در برخی حوزه ها در پیش داریم و استانداران مشغول برنامه ریزی برای این مرحله در 21 استان هستند، طبیعتا تغییرات در میان استانداران كشور مفهومی ندارد.

 

امیری خاطرنشان كرد: همه تمهیدات لازم برای مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 21 استان اندیشیده شده است .

 

وی با بیان اینكه در مرحله اول انتخابات همایش های توجیهی و آموزشی برای بخشداران و فرمانداران برگزار شد، گفت: در این دوره نیز در 5 منطقه برای بخشداران، فرمانداران و مدیران استانهایی كه انتخابات در آن برگزار می شود همایش های آموزشی و توجیهی خواهیم داشت./ایرنا



تاریخ انتشار : 30 فروردین 1395 11:50



» اخبار مرتبط:

  • تغییر دو استاندار در دولت تدبیر/فردا استانداران جدید معرفی میشوند
  • وزیر کشور: لازم باشد در شب انتخابات هم استاندار یا فرماندار ناتوان را عوض م ...
  • معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:تغییر فرماندار بویراحمد شایعه است
  • عزل یکی از استانداران در دولت جدید /هشدار دولت به استانداران ؛ارزیابی عملکر ...
  • تغییر رئیس بانک‌مرکزی ضروری است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler