مشروح اخبار


» دستگیری متخلفین شکار کل در پارک ملی دنا



مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:دو نفر از متخلفین به همراه لاشه یک راس کل دستگیر و نفر سوم متواری گردید.

مدیرکل محیط زیست استان با اعلام این خبر گفت : پس از 24 ساعت حضور مستمر و تلاش, مامورین یگان حفاظت پارک ملی دنا موفق می شوند دو نفر از متخلفین را به همراه لاشه یک راس کل دستگیر و نفر سوم متواری می شود


دستگیری متخلفین شکار کل در پارک ملی دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:دو نفر از متخلفین به همراه لاشه یک راس کل دستگیر و نفر سوم متواری گردید.

مدیرکل محیط زیست استان با اعلام این خبر گفت : پس از 24 ساعت حضور مستمر و تلاش, مامورین یگان حفاظت پارک ملی دنا موفق می شوند دو نفر از متخلفین را به همراه لاشه یک راس کل دستگیر و نفر سوم متواری می شود.

سید اسدالله هاشمی افزود : مامورین در منطقه متوجه حضور سه نفر متخلف در پارک ملی دنا می شوند و عملیات خود را برای دستگیری و اعمال قانون آغاز می کنند.

هاشمی افزود: مامورین یگان حفاظت پارک ملی دنا تمام تلاش خود را برای دستگیری متخلفین بکار می برند و سرانجام موفق به دستگیری آنها می شوند.

مدیرکل محیط زیست استان ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی یگان حفاظت این شهرستان افزود: از متخلفین یک قبضه اسحله دبل خفیف ( اسلحه جنگی بدون صدا ) کشف و ضبط گردید.

این مقام مسئول ضمن اشاره به جریمه 100 میلیون ریالی شکار یک راس کل و بز گفت : برای متخلین پرونده ای تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد که دونفر از متخلفین روانه زندان و حکم جلب نفر سوم نیز صادر گردیده است.

گفتنی است پارک ملی دنا در شمال شرقی کهگیلویه وبویر احمد و در امتداد رشته کوههای زاگرس قرار دارد و حیات جانوری و گیاهی آن در نوع خود کم نظیر است.

این پارک با مساحت بیش از 25 هزار هکتار دهمین ذخیرگاه زیست کره ایران و 550 همین ذخیرگاه زیست کره دنیا محسوب می شود که زیستگاه گونه های جانوری مختلف کل وبز , خرس قهوه ای , پلنگ و سنجاب است .



تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1395 14:00



» اخبار مرتبط:

  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در پارک ملی دنا ی کهگیلویه وبویراحمد
  • قاتل خرس های"سمیرم" در"کهگیلویه وبویراحمد"دستگیر شد
  • قاتل خرس های"سمیرم" در"کهگیلویه وبویراحمد"دستگیر شد
  • درگیری محیط بانان و شکارچیان در ارتفاعات4000متری دنا
  • فروش گوشت گِراز به اسم گوشت بُز وحشی در استان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler