مشروح اخبار


» استاندار فارس از مشاركت مردم در مرحله دوم انتخابات قدرداني كرد



سيد محمد علي افشاني، روز شنبه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان فارس در شيراز افزود: همانگونه كه انتخابات مرحله اول با حضور پرشور و حماسي مردم در هفتم اسفند 94 برگزار شد، انتخابات مرحله دوم نيز دهم ارديبهشت 95 در فضايي آرام و قابل قبول در اين استان برگزار شد و مردم بار ديگر در تعيين سرنوشت خويش شركت كردند.


سيد محمد علي افشاني، روز شنبه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان فارس در شيراز افزود: همانگونه كه انتخابات مرحله اول با حضور پرشور و حماسي مردم در هفتم اسفند 94 برگزار شد، انتخابات مرحله دوم نيز دهم ارديبهشت 95 در فضايي آرام و قابل قبول در اين استان برگزار شد و مردم بار ديگر در تعيين سرنوشت خويش شركت كردند.

به گزارش راک نیوز از شیراز ، استاندار فارس، ضمن قدرداني از مشاركت مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي، بيان كرد: جدا از اينكه نتيجه انتخابات چيست و چه كساني از سوي مردم انتخاب شدند، بايد پذيرفت كه پيروز واقعي اين انتخابات نيز مانند انتخابات گذشته مردم بودند، مردمي كه از ابتدا تا انتهاي زمان راي گيري با شور و احساس مسئوليت نسبت به آينده خود و كشورشان در شعب اخذ راي حاضر شدند و راي خود را به صندوق انداختند.
وي، پاسخگويي به خواسته ها و نيازهاي مردم را بهترين قدرداني از سوي مسئولان دانست و گفت: همه بايد بعد از اين مرحله از انتخابات و با استفاده از فرصت پيش آمده، براي خدمت به مردم و پاسخگويي به مسئوليت شناسي آنها و كمك به توسعه و پيشرفت فارس حركت كنيم.
افشاني، از منتخبان مرحله اول و دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي نيز خواست كه براي رفاه و آسايش مردم تلاش كنند و پاسخ اعتماد مردم را به بهترين شكل ممكن بدهند.
** فضاي بعد از انتخابات را به سمت همدلي پيش بريم
استاندار فارس همچنين گفت: امروز و در شرايطي كه مرحله دوم انتخابات نيز در كشور برگزار شد، همه بايد بكوشيم تا فضاي بعد از انتخابات به سمت اتحاد و همدلي پيش رود.
وي بيان كرد: در يكي از حوزه هاي انتخابيه اين استان عده اي قصد برهم زدن نظم و امنيت حاكم را داشتند كه با هوشياري مردم و آمادگي نيروهاي انتظامي و امنيتي از ايجاد خلل در روند انتخابات و بروز مشكل براي مردم جلوگيري شد.
استاندار فارس گفت: منتخبان مردم، جشن پيروزي و موفقيت را زماني برپا كنند كه دوره چهار ساله آنها رو به اتمام است و آنها با افتخار و سربلندي، نتيجه عملكرد و فعاليت چهارساله خود را به مردم ارائه مي دهند.
وي، هماهنگي ايجاد شده بين ستاد انتخابات و هيات مركزي نظارت و ساير عوامل اجرايي را بسيار مطلوب توصيف كرد و بيان داشت: مجموعه اين هماهنگي ها باعث شد كه شاهد برگزاري انتخاباتي خوب و پرشور و بدون مساله اي خاص در مرحله اول و دوم در استان باشيم.
افشاني، همچنين از تلاش هاي نيروهاي نظامي، انتظامي، امنيتي، اطلاعاتي، فرمانداران و بخشداران و تمام كساني كه به هر نحو در امر برگزاري اين انتخابات نقش داشتند نيز قدرداني كرد.
استاندار فارس، تلاش بي وقفه خبرنگاران در جريان انتخابات هفتم اسفند 94 و دهم ارديبهشت 95 را ستودني و ارزشمند توصيف كرد و گفت: يكي از ابزارهاي اصلاح جامعه و سوق دادن جامعه به سمت توسعه و پيشرفت، رسانه ها هستند و بي شك هر جامعه اي كه رسانه در آن آزادي و قدرت بيان داشته باشد آن جامعه به سمت اصلاح و پيشرفت پيش خواهد رفت.
افشاني ادامه داد: در حقيقت رسانه ها مهمترين و تاثيرگذارترين ابزار براي اصلاح جامعه هستند.
مرحله نخست انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي جمعه هفتم اسفند 94 برگزار شد كه در اين انتخابات 14 نماينده از 18 نماينده 15 حوزه انتخابيه استان فارس مشخص شدند.
تعيين نماينده چهارم حوزه انتخابيه شيراز و نمايندگان حوزه هاي انتخابيه ممسني و رستم، ني ريز و استهبان، داراب و زرين دشت نيز به دور دوم انتخابات كه روز گذشته برگزار شد موكول گرديد.
بر اساس اعلام ستاد انتخابات شور، درحوزه انتخابيه داراب و زرين دشت رضا انصاري با كسب 62 هزار و 291 راي از مجموع 116 هزار و 629 آراي صحيح مأخوذه و درحوزه انتخابيه ني ريز و استهبان نيز اصغر مسعودي با كسب 34هزار و 381 راي از مجموع 68هزار و 609 آراي صحيح ماخوذه به مجلس راه يافتند.



تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1395 03:36



» اخبار مرتبط:

  • سخنگوی شورای نگهبان نحوه رسیدگی به شکایات انتخاباتی را اعلام نمود
  • امینی نماینده اسبق ممسنی:انتخابات استانی راهي براي حذف كانديداهاي قدر شهرست ...
  • آغاز اقدامات استانداري براي انتخابات مجلس دهم
  • ثبت نام يك شيرازي براي شوراي شهر تهران
  • دونماینده ای که فقط دو روز در مجلس بودند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام