مشروح اخبار


» پایان اعتراض در بازار گناوه



حجت الاسلام عبدالحمید خدری با اظهار گله مندی از بازاریان نسبت به تعطیلی برخی مغازه ها گفت: این تعطیلی در شرایطی كه مقام های ارشد و مسئولان استانی و شهرستانی پیگیر حل شدن قضیه ته لنجی هستند، نیاز نبود و انتظار چنین حركتی نداشتم. وی افزود: قضیه ته لنجی بصورت موقتی حل و توافق نامه ای امضا شده كه روند قانونی خود را طی می كند و زمان بر است اما بزودی اجرا می شود. خدری اظهاركرد: درك می كنم تعطیلی ته لنجی كه امرار و معاش مردم به آن وابسته است چه


مغازه داران بازار تجاری گناوه استان بوشهر كه در هفته جاری به اعمال محدودیت های جدید برای كالای همراه ملوان (ته لنجی) اعتراض داشتند، با قول مساعد مسوولان برای رفع این مشكل از امروز (پنجشنبه) فعالیت خود را از سر گرفتند. به گزارش راک نیوز از بوشهر، منتخب مردم بوشهر، گناوه و دیلم در دهمین مجلس شورای اسلامی شب گذشته در جمع بازاریان این شهر آنان را متقاعد كرد تا زمان رفع مشكل در مراجع ذیربط، فعالیت های تجاری خود را ادامه دهند.

حجت الاسلام عبدالحمید خدری با اظهار گله مندی از بازاریان نسبت به تعطیلی برخی مغازه ها گفت: این تعطیلی در شرایطی كه مقام های ارشد و مسئولان استانی و شهرستانی پیگیر حل شدن قضیه ته لنجی هستند، نیاز نبود و انتظار چنین حركتی نداشتم.

وی افزود: قضیه ته لنجی بصورت موقتی حل و توافق نامه ای امضا شده كه روند قانونی خود را طی می كند و زمان بر است اما بزودی اجرا می شود. خدری اظهاركرد: درك می كنم تعطیلی ته لنجی كه امرار و معاش مردم به آن وابسته است چه مشكلاتی برای شهرستان های ساحلی بوجود خواهد آورد. وی گفت: در استان بوشهر تمام مسئولان استانی و شهرستان بشدت این قضیه را پیگیری كرده اند و چندین نشست در مركز كشور انجام شده است.

خدری بیان كرد: بازار گناوه در سراسر ایران شهرت دارد و این تعطیلی امنیت و آرامش بازار را مخدوش كرده و نباید این اتفاق بیفتد. خدری گفت: با رایزنی های بعمل آمده با سایر منتخبان استان های هم مرز با خلیج فارس به دنبال قانونمند كردن ته لنجی هستیم و این موضوع را در مجلس دهم مطرح می كنیم تا به تصویب برسد. در این ارتباط تخلیه محموله شناورهای باری در بندر گناوه نیز آغاز شده است.

به گزارش راک نیوز ، بندر گناوه در شمال استان بوشهر بیش از یك هزار فروند شناور باری دارد كه با سفر به كشورهای عرب حوزه جنوبی خلیج فارس در امر دریانوردی فعالیت دارند و هر شناور در سفرهای دریایی هشت تا 10ملوان را به همراه دارد. بازار گناوه كه بر پایه كالاهای وارداتی به این بندر و داد و ستد این اجناس شكل گرفته دارای دهها مجتمع تجاری با بیش از چهار هزار باب مغازه است.



تاریخ انتشار : 16 اردیبهشت 1395 22:08



» اخبار مرتبط:

  • تجمع بازاریان بوشهری مقابل استانداری درواکنش به تصمیم رئیس کل گمرک ایران +ت ...
  • در پی نامه رییس کل گمرک ایران؛«ته لنجی» در تیررس تعطیلی؛ اولین چالش 95 در ب ...
  • آخرین اخبارانتخاباتی از بوشهر
  • جابجایی حوزه کاندیداتوری دریمی از دشتستان به بوشهر
  • تیرانداری به کاندیدای حوزه انتخابی بوشهر، گناوه و دیلم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler