مشروح اخبار


» ۱۳۰۰ نوعروس کهگیلویه‌ و بویراحمدی در نوبت دریافت جهیزیه هستند



مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: یک هزار و ۳۰۰ پرونده جهیزیه پشت نوبت در این نهاد وجود دارد که منتظر دریافت خدمات و تسهیلات ازدواج از کمیته امداد هستند


۱۳۰۰نوعروس کهگیلویه‌وبویراحمدی در نوبت دریافت جهیزیه هستند

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: یک هزار و ۳۰۰ پرونده جهیزیه پشت نوبت در این نهاد وجود دارد که منتظر دریافت خدمات و تسهیلات ازدواج از کمیته امداد هستند.

فرید محبی در نشست با مدیرعامل  موسسه عترت بوتراب با بیان اینکه کمیته امداد درجهت ترویج و تسهیل سنت حسنه ازدواج و تحکیم و تقویت بنیان خانواده و پیشگیری از شیوع آسیب‌های فردی و اجتماعی در بین جوانان در شرف ازدواج و زنان سرپرست خانوار خدمات مختلفی ارائه می دهد، اظهار داشت: طرح تأمین جهیزیه نوعروسان و هدیه به دامادهای تحت حمایت از جمله طرح های مشارکتی کمیته امداد در این زمینه است.

وی ضمن تقدیر از همکاری بانی و اعضاء موسسه بوتراب در کمک به ازدواج جوانان تحت حمایت کمیته امداد استان، افزود: در سال گذشته این موسسه 11 میلیارد ریال جهیزیه و سبد کالا به مددجویان و زوج‌های تحت حمایت این نهاد پرداخت کرد.

محبی حجم محرومیت در کهگیلویه و بویراحمد را بسیار بالا عنوان و اظهار کرد: 34 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد این استان است که از این تعداد، 18 هزار خانوار در مناطق محروم با ضریب محرومیت 7 و 8 زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه منابع اختصاصی این نهاد جوابگوی همه نیازمندی‌های افراد تحت حمایت نیست، تصریح کرد: 670 پرونده هدیه ازدواج و یک هزار و 300 پرونده جهیزیه پشت نوبت داریم که منتظر دریافت خدمات و تسهیلات ازدواج از کمیته امداد هستند که امیدواریم با حمایت خیرین و جلب مشارکت‌های مردمی این تعداد افراد از تسهیلات جهیزیه بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) کهگیلویه و بویراحمد به وام‌های قرض الحسنه پرداختی کمیته امداد اشاره و بیان کرد: در حال حاضر بیش از 4 هزار و 800 نفر در انتظار دریافت تسهیلات قرض الحسنه  هستند که در این زمینه با کمبود اعتبار مواجه هستیم.

محبی عنوان کرد: راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه امداد راهکاری برای جلب مشارکت خیران و مردم برای سرمایه‌گذاری در این زمینه است تا خیرین اعتبارات خود را دراین صندوق سرمایه‌گذاری کنند.

وی تأمین هزینه های درمانی 900 بیمار خاص و صعب العلاج را از دیگر نیازمندی های این نهاد برشمرد و خواهان همکاری خیرین موسسه عترت بوتراب در این زمینه شد.



تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1395 18:22



» اخبار مرتبط:

  • "پرداخت 540 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد شهرستان ...
  • پرداخت بیش از 233 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد استان
  • مدیر کمیته امداد شهرستان لنده منصوب شد
  • توزیع پوشاک رایگان در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویر ...
  • عضوموسسه خیریه بوتراب خبرداد:جشن ازدواج آسان 165 زوج زیرپوشش کمیته امداد در ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler