مشروح اخبار


» بازدید معاون توسعه روستایی ریاست‌جمهوری از نمایشگاه توانمندی‌های زنان کهگیلویه و بویراحمد



مدیرکل بانوان امور کهگیلویه و بویراحمد از حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در استان و بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دست‌ ساخته‌های زنان این استان در خرداد امسال خبر داد.


بازدید معاون توسعه روستایی ریاست‌جمهوری از نمایشگاه توانمندی‌های زنان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل بانوان امور کهگیلویه و بویراحمد از حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در استان و بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دست‌ ساخته‌های زنان این استان در خرداد امسال خبر داد.

فریبا رحمان‌پور با اشاره به برنامه‌های دفتر امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در امور بانوان استان ارائه آموزش‌های لازم در زمینه‌های مختلف است.

وی از آموزش به عنوان رکن اصلی توسعه در همه حوزه‌ها یاد کرد و گفت: به همین منظور دفتر امور بانوان استانداری برنامه‌های آموزش‌محور را در دستور کار و اولویت برنامه‌های خود قرار می‌دهد.

این مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دفتر امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد آماده شنیدن هرگونه برنامه و راهکار برای تقویت این حوزه است، تصریح کرد: از هرگونه خلاقیت و هنر زنان هم استانی در تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نطر مقام معظم رهبری که منجر به رونق کار و تولید در استان می‌شود استقبال می‌کنیم.

رحمان‌پور در ادامه از سفر معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری به این استان خبر داد و گفت: سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به استان سفر می‌کند.

این مسؤول گفت: رضوی به دعوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز 9 و 10 خرداد وارد استان می‌شود.

وی افزود: برپایی نمایشگاه توانمندی‌ها و دست ساخته‌های زنان استان و برگزاری همایش کارآفرینی و توسعه پایدار و بازدید از روستاهای استان از جمله برنامه‌های سفر رضوی به استان خواهد بود.



تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1395 21:45



» اخبار مرتبط:

  • معاون رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند+برنامه‌ها
  • آغاز عضوگیری شورای بانوان خیّر سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت ملی لباس محلی زنان کهگیلویه وبویراحمد
  • معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد منصوب ‌شد
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ها درکهگیلویه و بویراحمداعلام شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler