مشروح اخبار


» احتمال برگزاری دوازدهمین برگزاری همایش ملی روابط عمومی‌های کشور در شیراز



عطایی‌نژاد در بخش دیگری از این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: 60 درصد از روابط عمومی‌های این استان به‌صورت سنتی عمل می‌کنند و آشنایی کامل و جامع با ابزار دیجیتال ندارند.

وی بر ضرورت آشنایی روابط عمومی‌ها با شبکه‌های اجتماعی جدید تأکید و تصریح کرد:

 


به گزارش راک نیوز از شیراز ، مسعود عطائی‌نژاد عصر روزچهارشنبه  در حاشیه سومین جشنواره روابط عمومی‌های برتر فارس اظهار داشت: تلاش می‌کنیم که اردیبهشت‌ماه سال آینده میزبان همایش ملی روابط عمومی‌های کشور با موضوع الکترونیک باشیم.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها بحث‌های مختلفی را در مورد کار خود پی می‌گیرند که یکی از این موارد حوزه الکترونیک است، افزود: از آنجا که همایش‌های پیشین ملی روابط عمومی‌های کشور در تهران برگزار شده است، تصمیم گرفتیم همایش بعدی را در قطب الکترونیک کشور با موضوع محوری الکترونیک برگزار کنیم.

مسئول روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی فارس همچنین اعلام کرد: از این‌ پس قرار است که نشست‌های انجمن روابط عمومی‌های این استان را برای ارتقای دانش روابط عمومی و یافتن نقاط ضعف و قوت به‌صورت ماهانه برگزار کنیم.

وی ادامه داد: هدف دیگر ما این است که در کنار این نشست‌ها، بازدیدهایی نیز از دستگاه‌های اجرایی فارس داشته باشیم.

* 60 درصد از روابط عمومی‌ها سنتی عمل می‌کنند

عطایی‌نژاد در بخش دیگری از این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: 60 درصد از روابط عمومی‌های این استان به‌صورت سنتی عمل می‌کنند و آشنایی کامل و جامع با ابزار دیجیتال ندارند.

وی بر ضرورت آشنایی روابط عمومی‌ها با شبکه‌های اجتماعی جدید تأکید و تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید دراین‌ زمینه آموزش‌های لازم را ببینند تا از فرصت‌هایی که این شبکه‌ها در اختیار آنان می‌گذارند، در سازمان متبوع و در مورد خواسته‌هایی که مردم از آنان دارند، استفاده کنند.

رئیس انجمن روابط عمومی‌های استان فارس بابیان این‌که روابط عمومی رشته نوپایی در دانشگاه‌ها است، خاطرنشان کرد: اگرچه هم‌اکنون در شیراز در سه دانشگاه جامع علمی و کاربردی، پیام نور و دانشکده خبر نیروی‌های روابط عمومی در حد کاردانی و کارشناسی تربیت می‌شوند اما حتی مدرسان آنان با رشته روابط عمومی غیرمرتبط هستند.

 



تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1395 04:05



» اخبار مرتبط:

  • کسب مقام نخست روابط عمومی آموزش و پرورش در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب یک متخصص در روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد+عکس
  • روابط عمومی پزشکی قانونی استان کهگیلویه وبویراحمدرتبه «شایسته تقدیر» را کس ...
  • نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با پیمانکاران
  • آغازتغییرات ورزشی درکهگیلویه وبویراحمد/3 انتصاب جدیددر اداره کل
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler