مشروح اخبار


» آیت‌الله نعیم‌آبادی:نمازجمعه جای تسویه حساب شخصی نیست



نماینده ولی فقیه در هرمزگان از مردم این استان خواست که به تهمت‌ها و شایعات بی‌توجه باشند و و اجازه ندهند عده‌ای افکار آنها را آلوده کنند.

 

آیت‌الله نعیم‌آبادی عنوان کرد: من در خط امام (ره) و رهبری هستم و به هیچ جناح و گروهی وابستگی ندارم.


به گزارش راک نیوز از هرمزگان ، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی  در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار داشت: استکبار به دنبال به استضعاف کشانیدن ملت‌های مستقل جهان و چپاول و غارت سرمایه‌های مادی آنان است و اگر به طور ریشه‌ای در موضوعات منطقه و جهان بنگریم، متوجه این خوی استکباری در رفتار مستکبران عالم در سراسر تاریخ می‌شویم که چگونه منابع ملت‌ها را به تاراج برده‌اند.

 

وی افزود: استکبار در همیشه تاریخ وجود داشته است اما اشکال آن تغییر کرده اما خوی استکباری تغییری نیافته است و امروز نیز وجود دارد.

 

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: تنها راه ایستادگی در برابر مستکبران و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های آنان اتحاد، همدلی و همگرایی میان ملت‌ها و حفظ بیداری و هوشیاری و تبعیت از رهبری آگاه است.

 

آیت‌الله نعیم‌آبادی در بخش دیگری از اظهارات خود در نماز جمعه بندرعباس با انتقاد از برخی رفتارها در مراسم نمازجمعه هفته قبل، بیان کرد: نمازجمعه جای تسویه حساب شخصی نیست و اگر قرار باشد تا هر مشکل و مساله‌ای را به نماز جمعه بکشانند، درست نیست. بنده دفتر دارم و اگر کسی مشکلی دارد، می‌تواند به آن جا مراجعه کند.

 

وی با اشاره به برخی تهمت‌هایی که در طول هفته‌های اخیر مطرح می‌شود، گفت: چرا این‌چنین به یک سنگربان نماز جمعه حمله می‌شود و مورد تهمت قرار می‌گیرد؟ چرا دامن‌های پاک را به ناحق آلوده می‌کنند؟ چرا کسانی را که در خدمت به مردم هستند، این گونه مورد حمله قرار می‌دهند؟

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان از مردم این استان خواست که به تهمت‌ها و شایعات بی‌توجه باشند و و اجازه ندهند عده‌ای افکار آنها را آلوده کنند.

 

آیت‌الله نعیم‌آبادی عنوان کرد: من در خط امام (ره) و رهبری هستم و به هیچ جناح و گروهی وابستگی ندارم. نباید بگذاریم که سنگر نمازجمعه آسیب ببیند چرا که به نفع دشمن است و سود آن به نفع دشمن خواهد شد.

 

وی یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم را نیز گرامی داشت و به حماسه سوم خرداد اشاره کرد و گفت: دست خدا در حمایت از ملت ایران در فتح خرمشهر دخیل بود و الا صدام و بعثیان به قوی‌ترین ابزارهای نظامی و حمایت‌های اطلاعاتی دسترسی داشتند و شکست آنها خارج از تصور بود.

 

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: همدلی و اتحاد ملت ایران موجب فتح خرمشهر شد و با اتحاد توانستیم در برابر دشمنان در 8 سال دفاع مقدس و در این 38 ساله مقاومت کنیم.

 

وی همچنین به اهمیت حمایت از خانواده زندانیان برای جلوگیری از گرفتار شدن آنها به آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: خیرین در حد توان خودشان به آزادی زندانیان گرفتار کمک کنند تا بتوانند به آغوش جامعه بازگردند.

 

 



تاریخ انتشار : 2 خرداد 1395 06:11



» اخبار مرتبط:

  • درخواست رد اعتبارنامه نماینده فعلی مجلس
  • آیت الله نعیم آبادی تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت
  • علت ضبط نکردن خطبه های نماز جمعه "قلعه رئیسی" !
  • درخواست امام جمعه یاسوج ازنیروی انتظامی ؛بدون مماشات برخوردکنید
  • یک کهگیلویه و بویراحمدی سخنران قبل از خطبه نماز جمعه تهران (+عکس)
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler