مشروح اخبار


» “احمدی” خبر استانداری خود را تایید کرد/استاندارجدیدخوزستان+عکس



 روز گذشته نیز رجایی مشاور آیت الله هاشمی در گفت و گو با شوشان به نقل از معاون سیاسی کشور چنین خبری را تایید کرد و گفت: به زودی احمدی به عنوان گزینه استانداری خوزستان معارفه خواهد شد.


همانگونه که پیش از این گفته شد علی اصغر احمدی به عنوان گزینه ی نهایی وزارت کشور به هیات دولت معرفی شده و به زودی نیز معارفه خواهد شد.

به گزارش راک نیوز از خوزستان، روز گذشته نیز رجایی مشاور آیت الله هاشمی در گفت و گو با شوشان به نقل از معاون سیاسی کشور چنین خبری را تایید کرد و گفت: به زودی احمدی به عنوان گزینه استانداری خوزستان معارفه خواهد شد.

به گزارش شوشان ، در همین رابطه علی اصغر احمدی که هم اکنون دبیرکلی سازمان هلال احمر و معاونت هماهنگی نهاد ریاست جمعهوری را در اختیار دارد ، ضمن تایید این خبر به شوشان گفت: طبق گفته های وزیر کشور و همچنین معاونت سیاسی وزارت کشور ، بنده به عنوان گزینه نهایی به هیات دولت معرفی شده ام و در نشست هیات دولت تصمیم گیری خواهد شد.

احمدی همچنین به شوشان گفت: پس از انتصاب درخصوص برنامه ها و راهکارها برای توسعه و پیشرفت خوزستان مصاحبه خواهم کرد و امید است پیشرفت خوزستان که به گفته امام راحل دین خود را به کشور ادا کرده است با همراهی و همکاری همه محقق شود.

گفتنی است ، علی اصغر احمدی ، سوابق مدیریتی همچون استانداری گلستان ، معاون امنیتی وزیر کشور ، دبیر شورای امنیت کشور ، دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا را در کارنامه خود دارد و هم اکنون نیز دبیر کل سازمان هلال احمر و معاون هماهنگی نهاد ریاست جمهوری است.

به گزارش راک نیوز،پس از موافقت با بانشستگی مهندس مقتدایی استاندار خوزستان ،تاکنون گزینه های یادی اعمم ا بومی وغیربومی برای تصدی استانداری این استان مطرح شده است.

بهرحال تا صدور حکم وزیرکشور همچنان بازار گمانه نی ها دراین زمینه ادامه خواهد داشت.

 



تاریخ انتشار : 6 خرداد 1395 18:41



» اخبار مرتبط:

  • یک کهگیلویه وبویراحمدی گزینه احتمالی استانداری خوزستان +سوابق اجرایی
  • استاندار جدید خوزستان به زودی معرفی می شود
  • گزینه های احتمالی معاونت سیاسی امنیتی استانداری فارس +اسامی
  • گزینه‌جدی استانداری فارس + 4 استان دیگر
  • گمانه‌زنی‌ها در خصوص گزینه‌های استانداری بوشهر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler