مشروح اخبار


» سو استفاده از دختران نوجوان با راه اندازی سایت همسر یابی درفارس



 سرهنگ سید موسی حسینی رئیس پلیس فتا استان فارس در مورد دستگیری متهم اینترنتی که دختران را اغفال می کرد،گفت: دختری نوجوان با مراجعه به پلیس فتا استان فارس، مدعی شد مدتی پیش در سایت همسریابی با فردی به هویت دکتر "الف . م" آشنا شدم که این شخص با مهندسی اجتماعی قوی اعتمادم را جلب كرد، به طوری که ...


به گزارش راک نیوز از شیراز ، سرهنگ سید موسی حسینی رئیس پلیس فتا استان فارس در مورد دستگیری متهم اینترنتی که دختران را اغفال می کرد،گفت: دختری نوجوان با مراجعه به پلیس فتا استان فارس، مدعی شد مدتی پیش در سایت همسریابی با فردی به هویت دکتر "الف . م" آشنا شدم که این شخص با مهندسی اجتماعی قوی اعتمادم را جلب كرد، به طوری که عکس و فیلم های شخصی ام را برایش ارسال می کردم.

 

وی ادامه داد: این فرد پس از مدتی به قصد اخاذی شروع به تهدید به انتشار عکس ها این دختر نوجوان می كند كه بلافاصله پرونده در این خصوص تشكیل و موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس فتا قرار گرفت.

 

وی افزود: با انجام اقدامات فنی ماموران موفق شدند متهم را دستگیر و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که این فرد در شبکه های اجتماعی خود را دکترای فلسفه معرفی كرده در حالی که تحصیلات واقعی وی سوم راهنمایی است.

 

رئیس پلیس فتا استان فارس اظهار كرد: این فرد شیاد، از این طریق پس از جلب اطمینان مخاطبان خود، اقدام به تهیه عکس و فیلم از آن ها می كرد و این اقدامات منتهی به تهدید و اخاذی از این افراد می شد.

 

سرهنگ حسینی اضافه كرد: متهم در برخی سایت های تبلیغاتی اقدام به درج آگهی تحت عنوان "مشاوره و تهیه پایان نامه، مقاله، پروپوزال و ..." کرده که پس از دریافت وجه از کاربران اقدام به ارسال مقاله هایی فاقد بار علمی و کیفیت نامطلوب می كرد./میزان

 

وی ضمن تاکید بر اینکه قربانیان شبکه های اجتماعی اکثرا دختران نوجوان با احساسات و عواطف بالا هستند، بیان كرد: مهمترین عامل موثر در این اتفاقات عدم وجود ارتباط مثبت، مفید و موثر والدین با فرزندان است که نیاز است والدین از شناسایی تیپ شخصیتی فرزندان خود و نحوه برخورد با آنان را از طریق مراکز مشاوره آموزش ببینند و در استفاده از فضای مجازی و بخصوص آسیب های شبکه های اجتماعی آگاهی لازم را داشته باشند.



تاریخ انتشار : 9 خرداد 1395 17:28



» اخبار مرتبط:

  • خواستگاری خانم 30 ساله از یک دختر شیرازی!+جزئیات
  • خودکشی دانش آموز دختر در شیراز
  • چه کسانی تصاویر خصوصی دختر شیرازی را انتشار دادند؟
  • دعوت به روابط نامشروع برای کارت شارژ!
  • سوء استفاده از دختران در سایت همسریابی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام