مشروح اخبار


» اجرای پروژه تأمین آب اراضی دشت مور 400 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد



رئیس اداره امور آب گچساران گفت: 400 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد پمپاژ خط انتقال یک و دو و اجرای شبکه طرح آبرسانی به دشت مور نیاز است.


اجرای پروژه تأمین آب اراضی دشت مور 400 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

رئیس اداره امور آب گچساران گفت: 400 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد پمپاژ خط انتقال یک و دو و اجرای شبکه طرح آبرسانی به دشت مور نیاز است.

عارف بهگام در خصوص پروژه آبرسانی دشت مور اظهار داشت : با پیگیری های بعمل آمده طی چند ماه گذشته مطالعات مرحله اول طرح آبرسانی به دشت مور تکمیل و تا اواخر خرداد ماه در کمیته ی فنی آب منطقه ای استان بررسی و پس از مصوب شدن برای مدیریت منابع آب ایران ارسال خواهد شد.

بهگام بیان داشت : مشکل آب کشاورزی منطقه دشت مور یکی از دغدغه های به حق مردم این منطقه می باشد که با پیگیری های نماینده و فرمانداری مطالعات این طرح انجام شده است .

وی خاطر نشان کرد: 4 و نیم میلیون متر مکعب آب از تخصیصی سد کوثر و 4 میلیون متر مکعب نیز از محل صرفه جویی برای این طرح تخصیص داده شده و مشکل این منطقه حل می‌شود.

رئیس اداره امور آب گچساران گفت: 400 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد پمپاژ خط انتقال یک و دو و اجرای شبکه این طرح آبی نیاز است.

بهگام در مورد پروژه آبرزی تنگ انگشترک گفت: تامین آب اراضی کشاورزی آبرزی یکی از مهمترین طرح های در دست اجرای این اداره است.

بهگام ابراز کرد: با بهره برداری از این طرح یکهزار هکتار از اراضی کشاورزی این منطقه آبی خواهد شد.

رئیس اداره امور آب گچساران گفت: این طرح به هشت و نیم کیلومتر لوله پلی اتیلن نیاز دارد که تاکنون یک و نیم کیلومتر آن خریداری شده.

بهگام خاطر نشان کرد: 250 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای شبکه اصلی و فرعی این طرح آبی نیاز است.



تاریخ انتشار : 10 خرداد 1395 18:14



» اخبار مرتبط:

  • 823 میلیون متر مکعب اب رودخانه زهره و جراحی به گچساران و کهگیلویه بزرگ تخ ...
  • اجرای 18 طرح بزرگ آبی در گچساران و باشت با اعتباری افزون بر 30 میلیارد توما ...
  • شهرستان گچساران سالانه 100 هزار تن محصول کشاورزی تولید می کند.
  • افتتاح طرحهای آبرسانی کهگیلویه 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارند
  • فاز اول آبرسانی به منطقه "پشته زیلایی" در هفته دولت به بهره برداری می رسد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler